Γαλλικά και Σουηδικά
BA (Hons)
University College London
- University College του Λονδίνου

Βασικά Στοιχεία Σπουδών
μισθός
Μισθός Αποφοίτων Γαλλικές Σπουδές
Σημαντικό: Τα παρακάτω στοιχεία για τους μισθούς δεν αφορούν συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών, αλλά περιέχουν στοιχεία για όλους τους φοιτητές σε : Γαλλικές Σπουδές στο πανεπιστήμιο. Λόγω της μεθοδολογίας συλλογής δεδομένων τα μισθολογικά δεδομένα βασίζονται κυρίως σε δεδομένα προπτυχιακών φοιτητών.
15 μήνες μετά την αποφοίτηση | 3 χρόνια μετά την αποφοίτηση | 5 χρόνια μετά την αποφοίτηση | |
---|---|---|---|
Διάμεσος μισθός | £26000 | £28500 | £36000 |
Εύρος 25-75 εκατοστημόρια | £21500 - £34000 | £24000 - £38500 | £27500 - £49000 |
Όλα τα προγράμματα σπουδών σχετικά με Γαλλικές Σπουδές στο University College του Λονδίνου
Μισθός όλων των αποφοίτων Ηνωμένου Βασιλείου σε Γαλλικές Σπουδές (κυρίως προπτυχιακοί φοιτητές)
15 μήνες μετά την αποφοίτηση | 3 χρόνια μετά την αποφοίτηση | 5 χρόνια μετά την αποφοίτηση | |
---|---|---|---|
Διάμεσος μισθός | £24000 | £24674 | £29415 |
Εύρος 25-75 εκατοστημόρια | £20147 - £27647 | £19706 - £32082 | £22379 - £39411 |
Όλοι οι κύκλοι σπουδών Γαλλικές Σπουδές σε ΗΒ
Περιγραφή προγράμματος σπουδών
Το τετραετές πρόγραμμα BA Γαλλικά και Σουηδικά είναι ένα κοινό πρόγραμμα αριστείας που μοιράζεται εξίσου μεταξύ των δύο γλωσσών σας. Θα παρακολουθήσετε μαθήματα όχι μόνο στη γλώσσα (ομιλία, ακρόαση, ανάγνωση, γραφή και μετάφραση), αλλά και σε πολιτιστικά θέματα, όπως λογοτεχνία, ιστορία, κινηματογράφος, γλωσσολογία, πολιτική και άλλα συναφή πεδία που έχουν σχεδιαστεί για να συμπληρώνουν την εκμάθηση της γλώσσας σας. Με μια μεγάλη ποικιλία προσφερόμενων μαθημάτων, θα είστε σε θέση να προσαρμόσετε το πτυχίο σας στις σύγχρονες γλώσσες στους τομείς που σας ενδιαφέρουν.
Θα περάσετε ένα έτος στο εξωτερικό κατά το τρίτο έτος, σε δύο χώρες όπου ομιλούνται οι γλώσσες σας. Το UCL έχει φημισμένη παράδοση στη διδασκαλία και την έρευνα στις γαλλικές σπουδές, η οποία χρονολογείται από την ίδρυση του Κολλεγίου το 1826 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Το τμήμα βρίσκεται σήμερα στην αιχμή των σύγχρονων συζητήσεων στη γαλλική λογοτεχνία, τον πολιτισμό, την πολιτική και τον κινηματογράφο και κατατάσσεται σταθερά μεταξύ των καλύτερων στον κόσμο. Εκτός από τη γλώσσα, μπορείτε να σπουδάσετε μαθήματα κινηματογράφου, ιστορίας, λογοτεχνίας, πολιτικής, μουσικής και πολιτισμού, από το Μεσαίωνα μέχρι σήμερα.
Εκτός από την εκμάθηση της σουηδικής γλώσσας (ανάγνωση, γραφή, ακρόαση, ομιλία και μετάφραση) θα παρακολουθήσετε επίσης μαθήματα γλωσσολογίας και μια σειρά πολιτιστικών επιλογών από το Τμήμα Σκανδιναβικών Σπουδών. Ως το παλαιότερο Τμήμα Σκανδιναβικών Σπουδών στο Ηνωμένο Βασίλειο, προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων που σχετίζονται με τον σκανδιναβικό κόσμο, από το σκανδιναβικό αστυνομικό μυθιστόρημα έως την ποίηση των Βίκινγκς, από τον κινηματογράφο και τις σπουδές μέσων ενημέρωσης έως τη σκανδιναβική πολιτική.
Το UCL κατατάσσεται στην 3η θέση στο Ηνωμένο Βασίλειο για τις σύγχρονες γλώσσες στην παγκόσμια κατάταξη της QS για το 2018 και προσφέρει εξαιρετικές ευκαιρίες σε φοιτητές και αποφοίτους γλωσσών.
Τι θα μάθεις
Περιεχόμενο προγράμματος: Ως φοιτητής/φοιτήτρια του προγράμματος σπουδών: French and Swedish, BA (Hons) θα παρακολουθήσεις τα εξής μαθήματα.
Έτος 1
Αυτή η ενότητα ανήκει στα Γαλλικά. Σκοπός αυτής της βασικής γλωσσικής ενότητας του πρώτου έτους είναι η εδραίωση μιας σταθερής κατανόησης των βασικών γραμματικών δομών και χρόνων και η καλλιέργεια δεξιοτήτων κατανόησης, επεξήγησης και ελεύθερης παραγωγής γραπτού λόγου στα γαλλικά σε ποικίλες μορφές. Η ενότητα διδάσκεται στα γαλλικά. Η ικανοποιητική παρακολούθηση και η ολοκλήρωση των μαθημάτων είναι συνήθως προαπαιτούμενα για την εγγραφή στις εξετάσεις.
Αυτή η ενότητα ανήκει στο μάθημα των Γαλλικών. Το μάθημα στοχεύει στην ενίσχυση των ερευνητικών δεξιοτήτων και της ανεξάρτητης μάθησης στα γαλλικά, που θα οδηγήσει στην παραγωγή έργων γαλλικού λόγου. Κατά τη διάρκεια του έτους, οι φοιτητές καλούνται να γράψουν δύο κριτικές στα γαλλικά, έκαστη των 1000 λέξεων, τα θέματα των οποίων θα είναι συνήθως ένα πρόσφατο βιβλίο, βίντεο ή ταινία της επιλογής τους. Οι φοιτητές του BA Γαλλικά με Κινηματογραφικές Σπουδές θα συντάξουν δύο κριτικές ταινιών. Το μάθημα διδάσκεται με ένα μείγμα σεμιναρίων και ατομικών φροντιστηρίων.
Αυτή η ενότητα ανήκει στη γαλλική γλώσσα. Στόχος αυτής της ενότητας είναι να εισαγάγει τους φοιτητές σε ορισμένα από τα βασικά ιστορικά γεγονότα που διαμόρφωσαν τη σύγχρονη Γαλλία και να αναπτύξει τις ικανότητές τους στην κριτική και τη συγγραφή δοκιμίων. Θα εξεταστούν έγγραφα σχετικά με την Επανάσταση, την Υπόθεση Ντρέιφους, το Βισύ και την αποαποικιοποίηση της Αλγερίας και θα ενθαρρυνθούν οι φοιτητές να αμφισβητήσουν τις διαλεκτικές και ρητορικές μορφές που διαμόρφωσαν αυτές τις ιστορικές συζητήσεις. Η ενότητα εξετάζει το ιστορικό πλαίσιο και διερευνά την κοινωνική, πολιτική και συμβολική σημασία των γεγονότων. Ενσωματώνει επίσης ένα στοιχείο ομότιμης επεξεργασίας, το οποίο θα ζητήσει από τους φοιτητές να αναστοχαστούν και να βελτιώσουν τις δικές τους πρακτικές γραφής.
Αυτή η ενότητα ανήκει στη γαλλική γλώσσα. Σκοπός αυτού του βασικού μαθήματος που διδάσκεται σε δύο εξάμηνα (εξάμηνα 1 & 2) είναι να εισαγάγει τους φοιτητές σε διάφορα λογοτεχνικά είδη γραφής στα γαλλικά (πεζογραφική αφήγηση, θέατρο, ποίηση) και να τους εφοδιάσει με τις αναλυτικές δεξιότητες που θα χρειαστούν στα επόμενα έτη για να μελετήσουν σε μεγαλύτερο βάθος τα κείμενα. Οι φοιτητές θα παρακολουθήσουν μια σειρά διαλέξεων (13 ώρες σε δύο εξάμηνα) και σεμιναρίων (14 ώρες). Η αξιολόγηση θα περιλαμβάνει τόσο λογοτεχνικά δοκίμια όσο και κριτικά σχόλια (που αναλύουν το κείμενο με λεπτομέρεια).
Αυτή η ενότητα ανήκει στη γαλλική γλώσσα. Μέσα από τη στενή και εντατική μελέτη δύο βασικών ταινιών, μία από το 1985 και μία από το 2012, τα σεμινάρια αυτά εισάγουν τους φοιτητές στη μεθοδολογία της κινηματογραφικής μελέτης, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης ακολουθιών, στο πλαίσιο του γαλλικού καλλιτεχνικού κινηματογράφου μεταξύ 1959 και 2012. Σε συνδυασμό με τις δύο κύριες ταινίες, θα μελετηθούν επίσης οκτώ συναφείς ταινίες, επιτρέποντας στους φοιτητές να αναπτύξουν μια συγκριτική προσέγγιση στη μελέτη του κινηματογράφου.
Αυτό το μάθημα ανήκει στη Γαλλική γλώσσα. Σε αυτή τη γλωσσική ενότητα του πρώτου έτους, οι φοιτητές καλούνται να ανταποκριθούν στα γαλλικά σε μια ποικιλία κειμένων και άλλων ερεθισμάτων σε διαφορετικές γλωσσικές καταστάσεις - διάλογος, ομαδική παρουσίαση, σύνοψη, κρίση κ.λπ. Τα θέματα θα περιλαμβάνουν μια ποικιλία θεμάτων.
Το μάθημα αυτό ανήκει στο μάθημα των Γαλλικών. Η ενότητα αυτή έχει ως στόχο να εισάγει τους πρωτοετείς φοιτητές που παρακολουθούν τα Γαλλικά για αρχάριους σε πτυχές της γαλλικής και γαλλόφωνης λογοτεχνίας, εξετάζοντας διάφορα είδη γραφής (αφήγηση, ποίηση, θέατρο), διαφορετικές περιόδους και θέματα. Θα τους εφοδιάσει επίσης με τις αναλυτικές δεξιότητες που θα χρειαστούν στα επόμενα έτη για να μελετήσουν σε μεγαλύτερο βάθος λογοτεχνικά κείμενα και θα τους κάνει να προβληματιστούν κριτικά πάνω στο ζήτημα της ανάγνωσης σε μετάφραση. Η διδασκαλία θα οργανωθεί σε δύο μπλοκ των πέντε εβδομάδων (20 ώρες συνολικά), τα οποία θα επικεντρωθούν σε συγκεκριμένα κείμενα αντιπροσωπευτικά λογοτεχνικών περιόδων, κινημάτων ή ειδών. Πιθανές ενότητες περιλαμβάνουν: Διαφωτισμός, το μυθιστόρημα του 19ου αιώνα, ποίηση της πρωτοπορίας, μετα-αποικιακές λογοτεχνίες, πειραματική γραφή στον 20ο/21ο αιώνα.
Αυτή η ενότητα ανήκει στο μάθημα Γαλλικά. Το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους φοιτητές με καθόλου ή λίγες γνώσεις γαλλικής γλώσσας να επιτύχουν ένα επίπεδο γνώσεων ισοδύναμο με το Α2 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες, καθώς και μια βάση σε πολιτιστικά και ιστορικά θέματα που είναι απαραίτητα για τη μελέτη της γαλλικής γλώσσας ως ακαδημαϊκό μάθημα σε πανεπιστημιακό επίπεδο. Το μάθημα χωρίζεται σε τρεις φάσεις (εξάμηνα 1-3) και θα συνδυάζει διδασκαλία στην τάξη με διαδικτυακές δραστηριότητες και καθοδηγούμενες μαθησιακές ασκήσεις. Στη φάση 1 οι φοιτητές θα εργαστούν προς το επίπεδο 1 του ΚΕΠΑ και θα επικεντρωθούν στην κατανόηση απλών αποσπασμάτων ακρόασης και ανάγνωσης- θα αποκτήσουν βασικό λεξιλόγιο και γνώσεις γραμματικών δομών που θα τους επιτρέψουν να επικοινωνούν στο πλαίσιο κοινωνικών, πολιτιστικών και ιστορικών θεμάτων και θεμάτων σχετικών με τις προπτυχιακές τους σπουδές.
Αυτή είναι μια ενότητα για τη σουηδική γλώσσα. Η ενότητα έχει ως στόχο να διδάξει στους φοιτητές βασικό λεξιλόγιο, γραμματική και πρότυπα προτάσεων, ώστε να είναι σε θέση να διαβάζουν στοιχειώδη σουηδικά κείμενα, να κατανοούν απλές καθημερινές συζητήσεις και να εκφράζονται με κάποια ευχέρεια τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο. Με τη χρήση ποικίλων τεχνικών οι μαθητές θα εξοικειωθούν σταδιακά με την προφορική και γραπτή σουηδική γλώσσα και θα αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να εκφράζονται στη γλώσσα.
Αυτή είναι μια ενότητα για τη σουηδική γλώσσα. Η ενότητα έχει ως στόχο να διδάξει στους φοιτητές βασικό λεξιλόγιο, γραμματική και πρότυπα προτάσεων, ώστε να είναι σε θέση να διαβάζουν στοιχειώδη σουηδικά κείμενα, να κατανοούν απλές καθημερινές συζητήσεις και να εκφράζονται με κάποια ευχέρεια τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο. Με τη χρήση ποικίλων τεχνικών οι μαθητές θα εξοικειωθούν σταδιακά με την προφορική και γραπτή σουηδική γλώσσα και θα αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να εκφράζονται στη γλώσσα.
Αυτή είναι μια ενότητα σουηδικής γλώσσας. Αυτή η ενότητα επικεντρώνεται κυρίως στη γλώσσα ως σύνολο τυπικών, αλληλοεξαρτώμενων υποσυστημάτων, όπως η φωνητική/φωνολογία (παραγωγή ήχων και ηχητικά συστήματα), η γραμματική με την έννοια της μορφολογίας (σχηματισμός λέξεων και κατηγορίες λέξεων) και η σύνταξη (φράσεις, προτάσεις, προτάσεις και σειρά λέξεων), καθώς και σε ευρύτερες πτυχές της γλώσσας ως ειδικό σύστημα επικοινωνίας. Αυτό θα παρουσιαστεί αρχικά με τη βοήθεια της αγγλικής γλώσσας και οι γνώσεις που θα αποκτηθούν με αυτόν τον τρόπο θα εφαρμοστούν στη συνέχεια στις ηπειρωτικές σκανδιναβικές γλώσσες (δανικά, νορβηγικά και σουηδικά). Όπου αυτό συμβάλλει στη συζήτηση και την κατανόηση, θα γίνει επίσης αναφορά στην ισλανδική και τη φερρωική.
Τα βασικά σουηδικά είναι ένα ολοκληρωμένο γλωσσικό μάθημα το οποίο είναι ανοικτό σε φοιτητές όλων των ειδικοτήτων. Πρόκειται για ένα μάθημα για φοιτητές που έχουν λίγες ή καθόλου προηγούμενες γνώσεις σουηδικής γλώσσας και οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν ένα επίπεδο γνώσεων που θα τους επιτρέψει να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε διάφορες απλές καταστάσεις. Οι φοιτητές θα εισαχθούν επίσης στην ανάγνωση απλών κειμένων, συμπεριλαμβανομένων κειμένων εφημερίδων και λογοτεχνικών έργων, στα σουηδικά. Το μάθημα παρέχει γνώσεις βασικής σουηδικής γραμματικής και λεξιλογίου, καθώς και μια εισαγωγή στον πολιτισμό της Σουηδίας και άλλων σκανδιναβικών χωρών.
Έτος 2
Αυτή η ενότητα ανήκει στη γαλλική γλώσσα. Το μάθημα στοχεύει στην πλαισίωση και την εισαγωγή βασικών εννοιών της γαλλικής μεταπολεμικής (λογοτεχνικής) θεωρίας, εστιάζοντας σε δύο από τις βασικές μορφές που εμπλέκονται: Michel Foucault και Roland Barthes. Η μεταπολεμική (λογοτεχνική) θεωρία χαρακτηρίζεται από μια έκρηξη στην κατανόηση των τρόπων προσέγγισης και εννοιολόγησης της λογοτεχνίας, του πολιτισμού και της σκέψης. Η εμπειρία της λογοτεχνίας συνδέεται από αυτούς τους στοχαστές και συγγραφείς με τις εμπειρίες της φιλοσοφίας, της γλωσσολογίας, της κοινωνιολογίας, της ιστορίας, της σεξουαλικότητας, καθώς και με τις άλλες τέχνες.
Αυτή η ενότητα ανήκει στη γαλλική γλώσσα. Σε αυτό το μάθημα θα ασχοληθούμε με τους αναγεννησιακούς λόγους για τον έρωτα: θα διαβάσουμε την ερωτική ποίηση του Pierre de Ronsard (Les Amours, 1552-84) και της Louise Lab?Sonnets, 1555), καθώς και τη συλλογή διηγημάτων της Marguerite de Navarre, το Heptam'n (1559). (Θα ξεκινήσουμε με τον Ronsard, θα ακολουθήσει η Lab?και μετά η Navarre.) Αυτό θα είναι μια ευκαιρία να εξερευνήσουμε βασικές πτυχές της περιόδου: τον έρωτα, φυσικά, τις διαφορετικές αντιλήψεις, θέματα και τελετουργίες του, αλλά και το σεξ, τον ερωτισμό, την αναπαράσταση των γυναικών και του σώματος, την ποίηση και τις εικαστικές τέχνες, τη μίμηση, τον πετραρχισμό, τον νεοπλατωνισμό.
Αυτή η ενότητα ανήκει στη γαλλική γλώσσα. Στόχος αυτής της ενότητας είναι να δώσει μια αίσθηση της πολυπλοκότητας και του πλούτου της γαλλικής λογοτεχνίας του 17ου αιώνα. Συχνά αναφερόμενος ως "le Grand Si?e", ο δέκατος έβδομος αιώνας είδε τη γέννηση της Γαλλικής Ακαδημίας και την κωδικοποίηση πολλών λογοτεχνικών ειδών. Παρόλο που ορισμένες λογοτεχνικές παραγωγές, όπως τα θεατρικά έργα ή άλλα συγκεκριμένα έργα γραμμένα σε στίχους, προορίζονταν να τηρούν αυστηρούς κανόνες, οι συγγραφείς τους συχνά έβρισκαν τον τρόπο να καλούν το κοινό/αναγνώστες τους να προβληματιστούν ή ακόμη και να αμφισβητήσουν τις σύγχρονες παραδοχές σχετικά με τη φύση, τη νομιμότητα και τη χρήση της πολιτικής εξουσίας ή το ρόλο της γυναίκας στη γαλλική κοινωνία. Καθένα από τα κείμενα της σειράς θα μελετηθεί με αναφορές στο κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο της εποχής, και πιο συγκεκριμένα στην αναδυόμενη απόλυτη μοναρχία, που συμβολίζεται καλύτερα από τον "βασιλιά ήλιο", Λουδοβίκο ΙΔ΄.
Η κοινωνικά κριτική και διανοητικά προοδευτική λογοτεχνία που ονομάστηκε γραφή του Διαφωτισμού και δημοσιεύτηκε υπό το Ancien Régime και εναντίον του, συζητείται πολύ για το ρόλο της στην καλλιέργεια της συλλογικής ατμόσφαιρας της Γαλλικής Επανάστασης του 1789, καθώς και των σύγχρονων δημοκρατικών και ιμπεριαλιστικών θεσμών που προέκυψαν μετά την Επανάσταση; Για τους σημερινούς ειδικούς, τα συγγράμματα που μελετώνται σε αυτό το μάθημα είχαν μικρή ή καθόλου επίδραση στους επακόλουθους κοινωνικούς θεσμούς, αλλά σίγουρα συνέβαλαν στη γέννηση των εξισωτικών ευαισθησιών, αξιών και στάσεων που είναι θεμελιώδεις για τις σύγχρονες δημοκρατίες.? Το μάθημα αυτό μελετά τις εντάσεις και τις συγκρούσεις στο πλαίσιο των αντιεξουσιαστικών ή μη αυταρχικών τρόπων γραφής, τις υβριδικές, παραβατικές χρήσεις του είδους, τις αισθητικές ανησυχίες, τις φιλοσοφικές και πολιτικές αρχές και την κοινωνική κριτική που περιέχονται σε 5 αμφιλεγόμενα έργα, καθώς και τον απόηχο των γεγονότων.
Αυτή η ενότητα ανήκει στη γαλλική γλώσσα. Με επίκεντρο το μυθιστόρημα, η ενότητα αυτή εξετάζει μια σειρά από σημαντικά ζητήματα σε σχέση με τη λογοτεχνία του 19ου αιώνα: τις σχέσεις της με την επανάσταση στον αισθητικό, πολιτικό και κοινωνικό τομέα- τη συνειδητοποίηση του κόσμου πέρα από τα σύνορα της μητροπολιτικής Γαλλίας- την εστίασή της στο φαινομενικά πραγματικό και το καθημερινό- τον τυπικό της πειραματισμό- την ενασχόλησή της με τη νέα κατηγορία εμπειρίας που ονομάζεται "μοντερνισμός". Θα διαβάσουμε τρία από τα πιο δημοφιλή μυθιστορήματα των πρώτων δεκαετιών του αιώνα, των Cottin, Chateaubriand και Duras, και στη συνέχεια θα εξετάσουμε τις πολιτιστικές και πολιτικές μάχες γύρω από τρία μεγαλύτερα μυθιστορήματα των Hugo, Flaubert και Zola, ενώ θα αναρωτηθούμε τι κάνει αυτά τα κείμενα τόσο επιδραστικά μέχρι σήμερα. Προτεινόμενα δευτερεύοντα αναγνώσματα σχετικά με το δουλεμπόριο και τις πρώτες γαλλικές αποικίες, τη μοιχεία και το γάμο, την πορνεία και τη σεξουαλικότητα, τη μόδα και τη σύγχρονη ζωή θα βοηθήσουν να τοποθετήσουμε αυτά τα έργα καθώς θα εξετάζουμε ποιες αναπαραστάσεις του κόσμου προσέφεραν στους αναγνώστες τους. Τα κείμενά μας θα είναι μυθιστορήματα, αλλά το θέατρο, η ποίηση, τα απομνημονεύματα, η επιστολογραφία, η ζωγραφική, η αρχιτεκτονική, η φωτογραφία και ο τύπος των εφημερίδων θα κάνουν την εμφάνισή τους στις διαλέξεις και στις συζητήσεις του σεμιναρίου.
Αυτή η ενότητα ανήκει στη γαλλική γλώσσα. Σε αυτή τη θεματική ενότητα θα εξεταστούν τέσσερα γαλλικά κείμενα του εικοστού αιώνα - ένα μυθιστόρημα, ένα έργο "life-writing" και δύο σημαίνοντα θεωρητικά κείμενα. Η ενότητα θα επικεντρωθεί στον τρόπο με τον οποίο τα κείμενα αυτά ασχολούνται με τις σύγχρονες μορφές αλλοτρίωσης. Με τον τρόπο αυτό, θα διερευνηθούν οι επιπτώσεις της καινοτομίας τους στο επίπεδο της μορφής για την αναπαράσταση του εαυτού.
Αυτή η ενότητα ανήκει στη γαλλική γλώσσα. Αυτή η ενότητα εξετάζει το ζήτημα της ιθαγένειας στην πολυπολιτισμική Γαλλία. Αντιμετωπίζει τα ζητήματα της μετανάστευσης, της εθνικότητας και της ιθαγένειας στη Γαλλία και εξετάζει τη γαλλική φιλοσοφία της ενσωμάτωσης μέσω της μελέτης της γαλλικής δημοκρατικής παράδοσης. Άλλα θέματα της ενότητας περιλαμβάνουν τη σχέση μεταξύ la?t?της γαλλικής πολιτικοποιημένης αντίληψης της κοσμικότητας και της θρησκείας. Η επιλογή επικεντρώνεται στις νομικές, φιλοσοφικές και πολιτικές συνιστώσες της γαλλικής ιθαγένειας και συνολικά επιχειρεί να απαντήσει στο εξής ερώτημα: πώς να είσαι Γάλλος;.
Αυτή η ενότητα ανήκει στο μάθημα των Γαλλικών. Στόχος του μαθήματος είναι να παρουσιάσει μια επιλογή κειμένων από τη γαλλόφωνη λογοτεχνία του εικοστού αιώνα, εξετάζοντας τις τυπικές και αισθητικές ανησυχίες των γαλλόφωνων συγγραφέων που αμφισβητούν πολιτικά τη γαλλικότητα. Το μάθημα διερευνά επίσης την ενασχόληση των γαλλόφωνων συγγραφέων με μια σειρά θεμάτων όπως η αλλοτρίωση, η ταυτότητα, η παράδοση, η νεωτερικότητα, η αποικιοκρατία, η εθνικότητα, η σεξουαλικότητα, η γλώσσα, η διγλωσσία και η διπολιτισμικότητα.
Αυτή η ενότητα ανήκει στη γαλλική γλώσσα. Αυτή η ενότητα του δεύτερου έτους απαιτεί από τους φοιτητές να ανταποκριθούν στα γαλλικά σε μια ποικιλία κειμένων και άλλων ερεθισμάτων σε γλωσσικές καταστάσεις όπως διάλογος, ομαδική παρουσίαση, σύνοψη, κρίση κ.λπ. Θα καλυφθεί μια ποικιλία θεμάτων (όλα συνδεδεμένα με τη γαλλική ή γαλλόφωνη κουλτούρα και επικαιρότητα). Στόχος αυτής της ενότητας του δεύτερου έτους είναι να αναπτύξει περαιτέρω τις γραμματικές, κατανοητικές και γραπτές δεξιότητες που αποκτήθηκαν στο πρώτο έτος. Η εργασία πάνω σε γαλλικά κείμενα θα επικεντρωθεί στις γραμματικές και συντακτικές δεξιότητες, στην κατανόηση και στην ερμηνεία. Οι φοιτητές θα εργαστούν επίσης στη μετάφραση. Η ενότητα διδάσκεται στα γαλλικά. Η ικανοποιητική παρακολούθηση και η ολοκλήρωση των εργασιών του μαθήματος είναι συνήθως προαπαιτούμενα για την είσοδο στις εξετάσεις.
Αυτή η ενότητα ανήκει στη γαλλική γλώσσα. Αυτή η ενότητα του δεύτερου έτους απαιτεί από τους φοιτητές να ανταποκριθούν στα γαλλικά σε μια ποικιλία κειμένων και άλλων ερεθισμάτων σε γλωσσικές καταστάσεις όπως διάλογος, ομαδική παρουσίαση, σύνοψη, κρίση κ.λπ. Θα καλυφθεί μια ποικιλία θεμάτων (όλα συνδέονται με τη γαλλική ή γαλλόφωνη κουλτούρα και επικαιρότητα.
Σε συνέχεια της ενότητας FREN0069 ("Γαλλική λογοτεχνία σε μετάφραση") του πρώτου έτους, αυτή η ενότητα έχει ως στόχο να εισάγει τους δευτεροετείς φοιτητές που παρακολουθούν το μάθημα Γαλλικά για αρχάριους 2 σε πτυχές της γαλλικής και γαλλόφωνης λογοτεχνίας, εξετάζοντας διάφορα είδη γραφής, διαφορετικές περιόδους και θέματα. Αυτή η ενότητα θα επιτρέψει στους φοιτητές να αναπτύξουν τις αναλυτικές δεξιότητες που θα χρειαστούν στα επόμενα έτη για να μελετήσουν σε μεγαλύτερο βάθος λογοτεχνικά κείμενα και θα τους κάνει να προβληματιστούν κριτικά σχετικά με το ζήτημα της ανάγνωσης γαλλικών κειμένων σε μετάφραση. Η διδασκαλία θα οργανωθεί σε δύο μπλοκ των πέντε εβδομάδων (20 ώρες συνολικά), τα οποία θα επικεντρωθούν σε συγκεκριμένα κείμενα αντιπροσωπευτικά λογοτεχνικών περιόδων, κινημάτων ή ειδών.
Το μάθημα αποτελεί τη συνέχεια του μαθήματος Γαλλικά για αρχάριους 1 (FREN0079) και στοχεύει να οδηγήσει τους φοιτητές στο επίπεδο B1/B2 της γαλλικής γλώσσας. Η ενότητα θα διδαχθεί κατά τη διάρκεια των εξαμήνων 1 & 2 και θα συνδυάζει διδασκαλία στην τάξη με διαδικτυακές δραστηριότητες και καθοδηγούμενες ασκήσεις μάθησης. Θα αποκτήσετε ενδιάμεσο λεξιλόγιο και γραμματικές δομές που θα σας επιτρέψουν να επικοινωνείτε στο πλαίσιο κοινωνικών, πολιτιστικών και ιστορικών θεμάτων και θεμάτων σχετικών με τις προπτυχιακές σας σπουδές. Η διδασκαλία θα διεξαχθεί μέσω σεμιναρίων (5 ώρες την εβδομάδα στα εξάμηνα 1 και 2) και μέσω διαδικτυακών δραστηριοτήτων μέσω της σελίδας Moodle, στα εξάμηνα 1-3. Οι φοιτητές θα πρέπει να ολοκληρώσουν διαμορφωτικές και συνοπτικές ασκήσεις και οι καθηγητές του μαθήματος θα παρέχουν ανατροφοδότηση σχετικά με την πρόοδο σε όλα τα στάδια της ενότητας.
Αυτή η ενότητα ανήκει στη γαλλική γλώσσα. Μεταξύ 1870 και 1970 το κοινωνικό, πολιτιστικό και πολιτικό τοπίο της Γαλλίας μετασχηματίστηκε ριζικά. Το 1870, λίγοι άνθρωποι θρήνησαν το τέλος της Δεύτερης Αυτοκρατορίας υπό τον Ναπολέοντα Γ΄- το 1970, πολλοί θρήνησαν τον θάνατο του Σαρλ ντε Γκωλ, ιδρυτή της σημερινής Πέμπτης Δημοκρατίας και πρώην ηγέτη των Ελεύθερων Γάλλων. Το 1870, η Γαλλία εδραίωνε μια εκτεταμένη αυτοκρατορία- το 1970, ελάχιστες από τις υπερπόντιες κτήσεις της Γαλλίας είχαν απομείνει και η θέση της στον κόσμο είχε αλλάξει ριζικά. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, μια σειρά από ιδεολογικές, πολιτικές και κοινωνικές εντάσεις - καθώς και η εμπειρία του πολέμου - έφεραν συχνά τους Γάλλους αντιμέτωπους μεταξύ τους, δημιουργώντας μια επαναλαμβανόμενη αίσθηση σύγκρουσης και κρίσης. Αυτό το μάθημα θα εξετάσει μια τέτοια προοπτική εξετάζοντας βασικά γεγονότα, εντάσεις και σημεία ανάφλεξης, από τον γαλλοπρωσικό πόλεμο και την Παρισινή Κομμούνα, τον αντικληρικαλισμό της Τρίτης Δημοκρατίας και το Λαϊκό Μέτωπο, μέχρι τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, την Κατοχή, το ακανθώδες ζήτημα της αποαποικιοποίησης και τις ταραχές του Μαΐου του 1968. Δίνει προτεραιότητα στην ενασχόληση με διάφορες πρωτογενείς πηγές, ενώ παράλληλα υπογραμμίζει τις σχετικές ιστοριογραφικές εξελίξεις.
Αυτή είναι μια ενότητα για τη σουηδική γλώσσα. Το μάθημα στοχεύει να αξιοποιήσει και να βελτιώσει τις υπάρχουσες γνώσεις των φοιτητών στα σουηδικά, ώστε να μπορούν να διαβάζουν σουηδικά κείμενα, να κατανοούν καθημερινές συζητήσεις και να εκφράζονται με ευχέρεια τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο. Μέσω της χρήσης ποικίλων τεχνικών (όπως μελέτη διαφόρων τύπων κειμένων, ασκήσεις γραμματικής, μετάφραση, συζήτηση για καθημερινά θέματα κ.λπ.), οι μαθητές θα βελτιώσουν σταδιακά τον προφορικό και γραπτό τους λόγο.
Πρόκειται για ένα ενδιάμεσο μάθημα στη σουηδική γλώσσα.
Το μάθημα στοχεύει να αξιοποιήσει και να βελτιώσει τις υπάρχουσες γνώσεις των φοιτητών στα σουηδικά, ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν ένα ευρύ φάσμα αυθεντικών προφορικών και γραπτών σουηδικών κειμένων και να εκφράζονται με ευχέρεια τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο.
Αυτή είναι μια ενότητα για τη σουηδική γλώσσα. Η Ενδιάμεση εργασία έργου σε μια σκανδιναβική γλώσσα παρέχει μια ενότητα καθοδηγούμενης μάθησης για μαθητές που έχουν ολοκληρώσει την Ενδιάμεση γλωσσική ενότητα ή έχουν φτάσει με άλλο τρόπο στο επίπεδο B2/C1 (CFR) στη γλώσσα-στόχο τους. Προσφέρει τη δυνατότητα διεύρυνσης της γλωσσικής επάρκειας σε τέσσερις βασικούς τομείς (ανάγνωση, γραφή, μετάφραση/γραμματική, ακουστική), ενώ παράλληλα καλύπτει μια σειρά θεμάτων και τομέων που συνδέονται με την περιοχή της γλώσσας. Το μάθημα στοχεύει επίσης στην ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων, θέτοντας εργασίες (τόσο διαμορφωτικές όσο και ως μέρος της αξιολόγησης του χαρτοφυλακίου) που έχουν σχεδιαστεί για να δώσουν την ευκαιρία για τη συγγραφή διαφορετικού τύπου κειμένων, την κατασκευή υλικού που απευθύνεται στο κοινό και την ενασχόληση με μια ποικιλία διαφορετικών πρακτικών χρήσης της γλώσσας.
Έτος 3
Το έτος σας στο εξωτερικό μοιράζεται μεταξύ δύο χωρών όπου ομιλούνται οι γλώσσες-στόχοι σας. Μπορείτε να συμμετάσχετε σε μια πρακτική άσκηση σπουδών σε ένα από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμιά μας, να πραγματοποιήσετε μια πρακτική άσκηση εργασίας ή μια θέση βοηθού γλωσσικού συνεργάτη του British Council στο εξωτερικό ή έναν συνδυασμό των δύο (ανάλογα με την επιλογή/διαθεσιμότητα/έγκριση της γλώσσας).
Έτος 4
Πρόκειται για μια ενότητα γαλλικής γλώσσας. Αυτή η ενότητα ασχολείται με τη μετάφραση από τα γαλλικά στα αγγλικά λογοτεχνικών κειμένων, τόσο στην ποίηση όσο και στην πεζογραφία. Στόχος είναι να παρέχει στους φοιτητές τις τεχνικές που απαιτούνται για αυτή την απαιτητική μορφή μετάφρασης και να τους δώσει την ευκαιρία, σε εβδομαδιαία βάση, να εφαρμόσουν αυτές τις τεχνικές σε μια σειρά λογοτεχνικών κειμένων. Για το σκοπό αυτό, οι φοιτητές θα μεταφράσουν πεζά αποσπάσματα και μικρά λυρικά και πεζά ποιήματα- θα γράψουν επίσης εκτενή "μεταφραστικά σχόλια" που θα εστιάζουν στις πτυχές που ήταν πιο προβληματικές ή/και ενδιαφέρουσες για το μεταφραστή.
Πρόκειται για μια ενότητα γαλλικών. Στην εξέταση, η οποία αντικατοπτρίζει το περιεχόμενο της ενότητας, οι φοιτητές θα πρέπει να δώσουν μια περίληψη ενός κειμένου στα γαλλικά (την οποία θα λάβουν λίγες ημέρες πριν από την εξέταση) και να απαντήσουν σε ερωτήσεις που δείχνουν μια αναλυτική ανταπόκριση στο κείμενο αυτό. Θα πρέπει επίσης να παρουσιάσουν και να συζητήσουν ένα θέμα της επιλογής τους (το θέμα δεν πρέπει να συμπίπτει με υλικό για το οποίο οι φοιτητές έχουν εξεταστεί ή θα εξεταστούν σε άλλα μέρη του μαθήματός τους).
Μια ενότητα για το τελευταίο έτος για τους φοιτητές Single Honours στη συγγραφή γαλλικών δοκιμίων.
Πρόκειται για μια γαλλική ενότητα. Η ενότητα περιλαμβάνει τη μετάφραση μη λογοτεχνικού κειμένου από τα γαλλικά στα αγγλικά. Ευρείς τομείς που θα καλυφθούν: Δημοσιογραφικά (π.χ. αφιερώματα, ρεπορτάζ (συμπεριλαμβανομένων των τίτλων), faits divers, μικρές αγγελίες, ωροσκόπια, αθλητικά ρεπορτάζ κ.λπ.)- Τεχνικά ("New Scientist" τύπου δημοφιλής επιστήμη, εγχειρίδια και διάφοροι "modes d'emploi", κατάλογοι και προδιαγραφές)- και Καταναλωτικά (αυτό επικαλύπτει όλα τα παραπάνω: π.χ. προώθηση που μεταμφιέζεται σε ταξιδιωτική γραφή, προδιαγραφές επιδόσεων αυτοκινήτων, ηλεκτρικών ειδών, διαφημίσεις κάθε είδους κ.λπ. κ.λπ. κ.λπ.).
Πρόκειται για μια γαλλική ενότητα. Η ενότητα περιλαμβάνει τη μετάφραση μη λογοτεχνικού κειμένου από τα γαλλικά στα αγγλικά. Ευρείς τομείς που θα καλυφθούν: Δημοσιογραφικά (π.χ. αφιερώματα, ρεπορτάζ (συμπεριλαμβανομένων των τίτλων), faits divers, μικρές αγγελίες, ωροσκόπια, αθλητικά ρεπορτάζ κ.λπ.)- Τεχνικά ("New Scientist" τύπου δημοφιλής επιστήμη, εγχειρίδια και διάφοροι "modes d'emploi", κατάλογοι και προδιαγραφές)- και Καταναλωτικά (αυτό επικαλύπτει όλα τα παραπάνω: π.χ. προώθηση που μεταμφιέζεται σε ταξιδιωτική γραφή, προδιαγραφές επιδόσεων αυτοκινήτων, ηλεκτρικών ειδών, διαφημίσεις κάθε είδους κ.λπ. κ.λπ. κ.λπ.).
Αυτό είναι ένα γαλλικό μάθημα. Το μάθημα αυτό θα επικεντρωθεί σε βάθος στον πρώτο τόμο του μυθιστορήματος που ίσως περισσότερο από κάθε άλλο έργο κυριάρχησε στη γαλλική λογοτεχνία του εικοστού αιώνα, το A la recherche du temps perdu του Προυστ, πριν μελετήσει κείμενα πολλών άλλων σημαντικών συγγραφέων που έγραψαν μετά τον Προυστ. Η κυριαρχία συνεπάγεται αναπόφευκτα έναν αγώνα εξουσίας- στο επίκεντρο των ερωτημάτων που θα διερευνήσει η ενότητα είναι η σχέση μεταξύ λογοτεχνίας και εξουσίας. Μέσω της στενής ανάλυσης κειμένων, θα εξετάσουμε πώς τα κείμενα που προδιαγράφονται θεματοποιούν όλα την κυριαρχία με κάποια μορφή, ιδίως όσον αφορά τις κοινωνικές και σεξουαλικές σχέσεις. Άλλοτε την οικουμενικοποιούν, υποδηλώνοντας ότι οι διυποκειμενικές σχέσεις είναι αναγκαστικά ιεραρχικές- άλλοτε διερευνούν τη δυνατότητα ανατροπής της, κάνοντας νεύμα προς έναν τρόπο σχέσης που δεν χρειάζεται να περιλαμβάνει την υποταγή του ενός στοιχείου στο άλλο, θέτοντας την ύπαρξη μιας μη υποτακτικής κυριαρχίας, μιας κυριαρχίας που δεν κυριαρχεί.
Πρόκειται για μια ενότητα γαλλικής γλώσσας. Αυτή η ενότητα έχει ως στόχο να επανεξετάσει αυτές τις προϋποθέσεις, ιδίως εξετάζοντας τις υλικές συνθήκες για τον ορισμό του "ρεαλισμού" κατά τον δέκατο ένατο αιώνα. Μέσα από αναγνώσεις της κριτικής του σύγχρονου Τύπου για το μυθιστόρημα και τη ζωγραφική, θα προσπαθήσουμε να επανατοποθετήσουμε την έννοια του ρεαλισμού. Μέσα από συζητήσεις για τις θεωρίες της όρασης του δέκατου ένατου αιώνα θα επεξεργαστούμε ένα διαφορετικό πλαίσιο για τη σκέψη σχετικά με το ρεαλιστικό βλέμμα. Οι παρουσιάσεις των φοιτητών θα αναπτύξουν νέους τρόπους σκέψης σχετικά με την παρατήρηση του δέκατου ένατου αιώνα και τα οπτικά και λογοτεχνικά πεδία με τα οποία ασχολήθηκε.
Πρόκειται για μια γαλλική ενότητα. Η ενότητα αυτή θα εξετάσει την εξέλιξη των αναπαραστάσεων και των συζητήσεων γύρω από το AIDS στη Γαλλία από τις αρχές της δεκαετίας του 1980 έως το τέλος του εικοστού αιώνα. Το μάθημα θα ακολουθήσει μια προσέγγιση ευρέως πολιτισμικών σπουδών και, μέσω της ανάλυσης πολιτικών και κοινωνιολογικών κειμένων, θα εξετάσει το ρόλο της γαλλικής ιατρικής έρευνας στην απομόνωση και την ονομασία του ιού/ασθένειας και την ανάπτυξη της πολιτικής της γαλλικής κυβέρνησης απέναντι στην ασθένεια όσον αφορά τις εκστρατείες πρόληψης και την πολιτική ρητορική. Θα μελετήσουμε επίσης, σε βάθος, μια σειρά από "λογοτεχνικά" και κινηματογραφικά κείμενα που πραγματεύονται το θέμα του AIDS και τις συζητήσεις γύρω από το AIDS. Το μάθημα θα ασχοληθεί με μια σειρά θεμάτων που σχετίζονται με αυτούς τους αλληλένδετους τομείς: κυβερνητική πολιτική έναντι μη κυβερνητικού ακτιβισμού για το AIDS στη Γαλλία- η δημιουργία και η ανάπτυξη οργανώσεων αυτοβοήθειας- ζητήματα που σχετίζονται με το φύλο και την (ομοφυλοφιλική) σεξουαλικότητα- το άτομο και οι διαφορετικές έννοιες της κοινότητας- η πολιτική της αναπαράστασης και της "ανάγνωσης". AIDS. Παρόλο που η εστίαση θα γίνει στο AIDS στη Γαλλία, θα γίνει σύγκριση με άλλες χώρες και πολιτισμούς προκειμένου να αναδειχθούν ορισμένες από τις ιδεολογικές και πολιτικές επιρροές του AIDS στη σύγχρονη Γαλλία.
Πρόκειται για μια ενότητα γαλλικών μαθημάτων. Σε αυτή την ενότητα, θα εξετάσουμε την αναπαράσταση των γυναικών στους ανατολίτικους πίνακες των G?me και Delacroix, στις "ερωτικές" καρτ ποστάλ που συνέταξε ο Malek Alloula στο LeHarem colonial, στα λογοτεχνικά κείμενα των Andr?ide, Albert Camus και Assia Djebar, στην κινηματογραφική αφήγηση του Pontecorvo, καθώς και στα θεωρητικά και κριτικά έργα τωνFrantz Fanon, Pierre Bourdieu και Tahar Ben Jelloun. Εστιάζοντας σε αυτές τις οπτικές και κειμενικές αφηγήσεις, ο στόχος αυτής της επιλογής είναι να διερευνήσει και να προβληματίσει τις διασταυρώσεις του φύλου, της φυλής και της σεξουαλικότητας.
Πρόκειται για μια γαλλική ενότητα. Σε αυτή την ενότητα θα εξετάσουμε τρεις ποινικές υποθέσεις του δέκατου έκτου και δέκατου έβδομου αιώνα, καθώς και τη σειρά κειμένων που δημιούργησε κάθε μία από αυτές την περίοδο αυτή: (i) η "υπόθεση Martin Guerre". (1560), μια διάσημη υπόθεση απάτης και κλοπής ταυτότητας στη νοτιοδυτική Γαλλία του 16ου αιώνα- (ii) η δίκη του Louis Gaufridy, ενός ιερέα που κάηκε στην πυρά το 1611 επειδή φέρεται να προκάλεσε τη δαιμονική κατοχή δύο νεαρών καλογριών- (iii) η βάναυση δολοφονία μιας νεαρής και πλούσιας αριστοκράτισσας, της Μαρκησίας ντε Γκανγκ, από τους γαμπρούς της (1667). Θα διαβάσουμε και θα συζητήσουμε ένα ευρύ φάσμα (σύντομων) περιγραφών αυτών των τριών faits divers: χειρόγραφα δικαστικά αρχεία, λαϊκά φυλλάδια, συλλογές histoires tragiques (Rosset) και causes c?bres (Gayot de Pitaval), και ένα σύντομο μυθιστόρημα (Sade). Αυτό θα μας επιτρέψει να εξερευνήσουμε τις πολλές μορφές που πήρε στην πρώιμη νεότερη περίοδο μια ακμάζουσα litt?ture du crime, στη διασταύρωση του δικαίου και της λογοτεχνίας. Θα εξετάσουμε επίσης, πέρα από την πρώιμη σύγχρονη περίοδο, τις σύγχρονες αναπαραστάσεις αυτών των ιστοριών που προσφέρονται από ιστορικούς και κινηματογραφιστές - π.χ. την ταινία Le Retour de Martin Guerre του 1982 και την ιστορική μελέτη της Natalie Zemon Davis για την υπόθεση (The Return of Martin Guerre, 1984).
Πρόκειται για μια ενότητα γαλλικής γλώσσας. Αυτή η ενότητα έχει ως στόχο να εξετάσει τις σημαντικότερες πτυχές της εμπειρίας της Γαλλίας από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, διερευνώντας αυτή τη σημαντική στιγμή της γαλλικής ιστορίας από μια κυρίως κοινωνικοπολιτιστική προοπτική, ενώ παράλληλα ενσωματώνει τις πολιτικές, οικονομικές και στρατιωτικές εξελίξεις. Ασχολείται με μια σειρά αλληλένδετων θεμάτων και εννοιών καθ' όλη τη διάρκεια, όπως: εθνική ταυτότητα και αλληλεγγύη, τα όρια μεταξύ στρατιωτικής και πολιτικής σφαίρας, σύγχρονες αναπαραστάσεις και αντιλήψεις του πολέμου, διαγαλλική σύγκρουση, κινητοποίηση, βία και τραύμα. Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές θα επιδείξουν μια σε βάθος, διαφοροποιημένη κατανόηση των τεσσάρων χρόνων σύγκρουσης της Γαλλίας, του αντίκτυπού τους στη γαλλική κοινωνία και κουλτούρα και της θέσης τους στη σύγχρονη γαλλική ιστορία. Θα είναι επίσης σε θέση να εξηγούν και να αναλύουν τις βασικές ιστοριογραφικές εξελίξεις και αντιπαραθέσεις σχετικά με την περίοδο αυτή και θα έχουν βελτιώσει τις αναλυτικές τους δεξιότητες μέσω της ενασχόλησής τους με μια ποικιλία δημοσιευμένων και αδημοσίευτων πρωτογενών πηγών, συμπεριλαμβανομένων ειδησεογραφικών ταινιών, αφισών, ποιημάτων, σχεδίων, ημερολογιακών καταγραφών και τραγουδιών. Τέλος, θα είναι σε θέση να διατυπώνουν, προφορικά και γραπτά, πειστικά ιστορικά επιχειρήματα σχετικά με την περίοδο, βασισμένα τόσο σε πρωτογενείς όσο και σε δευτερογενείς πηγές.
Αυτό το μάθημα του τελευταίου έτους είναι υποχρεωτικό για τους φοιτητές με ένα μόνο μάθημα, τις σύγχρονες γλώσσες και τη σύγχρονη γλώσσα Plus και προαιρετικό για τους φοιτητές του ESPS και της ιστορίας με ευρωπαϊκή γλώσσα. Επικεντρώνεται σε τρεις δεξιότητες: σύνοψη στα γαλλικά ενός αποσπάσματος γαλλικού λόγου- μετάφραση από τα αγγλικά στα γαλλικά (λογοτεχνική)- μετάφραση από τα γαλλικά στα αγγλικά (μη λογοτεχνική). Η ενότητα διδάσκεται στα γαλλικά.
Ο γαλλικός υπαρξισμός ήταν μια στάση που καθόρισε μια εποχή. Για πρώτη φορά στην ιστορία, ένα σκοτεινό φιλοσοφικό κίνημα που βασίστηκε στην ηθική της προσωπικής επιλογής οδήγησε σε μια επανάσταση στη νεανική κουλτούρα που ξεκίνησε από τα καφέ και τα νυχτερινά κέντρα του Παρισιού και εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο. Το μάθημα αυτό θα εξετάσει όχι μόνο τα συναρπαστικά λογοτεχνικά και φιλοσοφικά έργα που θεμελίωσαν το κίνημα, αλλά και την πολιτιστική επανάσταση που ενέπνευσε. Θα μελετήσουμε έργα των Jean-Paul Sartre, Simone de Beauvoir, Albert Camus και Boris Vian, καθώς και ταινίες των Jean Cocteau, Jean-Luc Godard και Agnès Varda.
Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για αρχάριους φοιτητές γαλλικών που έχουν παρακολουθήσει το FREN0069: Γαλλική λογοτεχνία σε μετάφραση στο πρώτο έτος και FREN0070: Γαλλική λογοτεχνία για αρχάριους 2 στο δεύτερο έτος σπουδών τους. Θα καλύψει διάφορες πτυχές της γαλλικής και γαλλόφωνης λογοτεχνίας, εμβαθύνοντας τη γνώση και την κατανόηση διαφόρων ειδών και τρόπων γραφής (αφήγηση, ποίηση, θέατρο, μυθιστόρημα, γραφή ζωής/αυτομυθοπλασία μεταξύ άλλων), διαφόρων περιόδων και θεμάτων. Θα βασιστεί στις αναλυτικές δεξιότητες που αποκτήθηκαν στο πρώτο και δεύτερο έτος για τη μελέτη λογοτεχνικών κειμένων και τον κριτικό προβληματισμό σχετικά με το ζήτημα της ανάγνωσης σε μετάφραση. Οι φοιτητές αναμένεται να ασχοληθούν με το πρωτότυπο κείμενο στα γαλλικά, ώστε να αξιολογήσουν τις μεταφράσεις και να βελτιώσουν τις αναγνωστικές τους δεξιότητες στα γαλλικά.
Αυτή η ενότητα είναι μια ενότητα για τη σουηδική γλώσσα. Το μάθημα έχει τρεις κύριους στόχους: την ανάπτυξη υψηλής επάρκειας στη σουηδική γλώσσα ? συμπεριλαμβανομένου του διευρυμένου λεξιλογίου, της γραμματικής ασφάλειας και της επίγνωσης των διαφορετικών στυλ, τύπων κειμένων και μητρώων- την ανάπτυξη γνώσεων και κατανόησης της σουηδικής κοινωνίας και κουλτούρας, μέσω της μελέτης συγκεκριμένων θεμάτων και κειμένων- και την ανάπτυξη επίγνωσης των διαδικασιών εκμάθησης της γλώσσας σε ατομικό επίπεδο και της θέσης της στην κοινωνία.
Αυτή η ενότητα είναι ενότητα σουηδικής γλώσσας. Η ενότητα αποσκοπεί στην επέκταση του λεξιλογίου, των προφορικών και γραπτών δεξιοτήτων των φοιτητών που έχουν ήδη υψηλό επίπεδο ευχέρειας και επάρκειας στη γλώσσα που έχουν επιλέξει. Έχει σχεδιαστεί για να προκαλέσει όλους τους φοιτητές στο ατομικό τους επίπεδο και να τους δώσει τη μέγιστη δυνατή ευκαιρία να αναπτύξουν τα δικά τους δυνατά σημεία στο πλαίσιο της ενότητας, ενώ ταυτόχρονα δίνει στους φοιτητές την ευκαιρία να ασχοληθούν με μια μεγαλύτερη και πιο εμπεριστατωμένη μελέτη ενός συγκεκριμένου θέματος που σχετίζεται με την κύρια γλώσσα τους.
Αυτή η ενότητα είναι μια ενότητα σουηδικής γλώσσας. Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να (α) παρέχει πρακτική εξάσκηση στη μετάφραση από τις τρεις γλώσσες, (β) να προσδιορίσει στρατηγικές για τη χρήση της γνώσης μιας σκανδιναβικής γλώσσας για την ανάπτυξη της κατανόησης των άλλων δύο, και (γ) να εισαγάγει τη θεωρία της μετάφρασης και να την εφαρμόσει σε πρακτικές μεταφραστικές εργασίες. Το μάθημα έχει ωράριο μία ώρα την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ώστε να παρέχεται επαρκής χρόνος για την ανάπτυξη δεξιοτήτων. Οι πρώτες πέντε εβδομάδες επικεντρώνονται στη θεωρία της μετάφρασης, χρησιμοποιώντας μια σειρά από αυθεντικές μεταφράσεις για τον εντοπισμό των προσεγγίσεων που είναι πιο σχετικές στο σκανδιναβικό πλαίσιο. Στη συνέχεια, τα μαθήματα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα τύπων κειμένων και ειδών στις τρεις γλώσσες, οργανωμένα σε τρία γλωσσικά μπλοκ των πέντε εβδομάδων το καθένα. Το μάθημα διδάσκεται ομαδικά από ειδικούς γλωσσολόγους και με περιστασιακές προσκεκλημένες εμφανίσεις από επαγγελματίες μεταφραστές σκανδιναβοαγγλικής γλώσσας. Οι φοιτητές μπορούν να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις σχετικά με τη μετάφραση καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, συμπεριλαμβανομένων μιας ή περισσότερων ενημερωτικών συνεδριών για τη μεταφραστική σταδιοδρομία και τα τεχνολογικά εργαλεία για τους μεταφραστές.
Αυτό το μάθημα είναι μάθημα σουηδικής γλώσσας. Η διπλωματική εργασία αποτελεί υποχρεωτικό στοιχείο του πτυχίου Σκανδιναβικών Σπουδών. Πρόκειται για μια πρωτότυπη ακαδημαϊκή εργασία πάνω σε ένα θέμα που επιλέγετε εξ ολοκλήρου εσείς. Μπορείτε να γράψετε πάνω σε οποιοδήποτε θέμα θέλετε (εφόσον ένα μέλος του προσωπικού είναι πρόθυμο να την επιβλέψει), αλλά σας ενθαρρύνουμε να γράψετε πάνω σε ένα θέμα που σχετίζεται με την ειδικότητά σας (τη γλώσσα, τη λογοτεχνία, τον πολιτισμό, την ιστορία κ.λπ. της σκανδιναβικής χώρας στην οποία έχετε επικεντρωθεί κατά τη διάρκεια των σπουδών σας).
Οι σκανδιναβικοί μύθοι και οι μεσαιωνικές σάγκες αποτέλεσαν την πηγή των "λαϊκών" πολιτιστικών τάσεων από την πρώτη εθνικιστική προσέγγιση των ρομαντικών στην Ευρώπη του 19ου αιώνα. Σήμερα, τέτοιου είδους αναπαραστάσεις με βάση τη Νορβηγία έχουν καθιερώσει μια ξεχωριστή οπτική και θεματική ταυτότητα στο πλαίσιο της λαϊκής κουλτούρας που υπερβαίνει τα εθνικά και πολιτισμικά σύνορα. Μέσω της μελέτης των μύθων-πηγών σε συνδυασμό με τη θεωρητική ανάλυση διαφόρων δημοφιλών κειμένων, όπως φανταστικά και γραφικά μυθιστορήματα, κόμικς, κινηματογράφος, μουσική, βιντεοπαιχνίδια και MMORPGs (massively multiplayer online role-playing games), το μάθημα αυτό θα καθοδηγήσει τους φοιτητές να τοποθετήσουν αυτές τις απεικονίσεις σε ένα ευρύτερο θεωρητικό πλαίσιο των σκανδιναβικών σπουδών και της πολιτισμικής θεωρίας, ενώ ταυτόχρονα θα τους δώσει τη δυνατότητα να αναλύσουν τη δική τους σχέση με τις διάφορες αναπαραστάσεις του "δημοφιλούς Σκανδιναβικού".
Αυτή η ενότητα είναι ενότητα σουηδικής γλώσσας. Το μάθημα αυτό βασίζεται στα θεμέλια που τέθηκαν από το μάθημα SCAN1102 Εισαγωγή στη γλωσσολογία και τις σκανδιναβικές γλώσσες και απευθύνεται σε φοιτητές που βρίσκονται στο δεύτερο ή τέταρτο έτος σπουδών τους. Εξερευνώντας τις δομές και τη χρήση των σκανδιναβικών γλωσσών στη σύγχρονη μορφή τους, το μάθημα καλύπτει τομείς όπως η γλωσσική μορφή, η γλωσσική σημασία και η γλώσσα στο πλαίσιο. Το μάθημα επιδιώκει να προσφέρει στους φοιτητές μια θεωρητική θεμελίωση στο ευρύ πεδίο της Γλωσσολογίας και των γειτονικών κλάδων, καθώς και μια σταθερή εισαγωγή στις μεθόδους και τις εφαρμογές τους (συμπεριλαμβανομένης της μελέτης του λόγου, των διαλέκτων και των κοινωνιολέκτων), με βασικό χαρακτηριστικό τη διαγλωσσική σύγκριση μεταξύ των σκανδιναβικών γλωσσών.
Θέσεις εργασίας & προοπτικές καριέρας
15 μήνες μετά την αποφοίτησή τους, οι απόφοιτοι αυτού του μαθήματος ρωτήθηκαν για το τι κάνουν και αν εργάζονται σχετικά με την τρέχουσα εργασία τους και τις προοπτικές τους.
Όλα τα προγράμματα σπουδών σχετικά με Γαλλικές Σπουδές στο University College του Λονδίνου
Τρέχουσες θέσεις εργασίας
Όλα τα προγράμματα σπουδών σχετικά με στο University College του Λονδίνου
Απαιτούμενο επίπεδο δεξιοτήτων εργασίας μετά από 15 μήνες
Όλα τα προγράμματα σπουδών σχετικά με Γαλλικές Σπουδές στο University College του Λονδίνου
Θέσεις εργασίας των αποφοίτων αυτού του μαθήματος (15 μήνες μετά την αποφοίτηση)
Το παρακάτω παράδειγμα βασίζεται σε όλους τους αποφοίτους French and Swedish BA (Hons) από University College του Λονδίνου
35% | Συνεργαζόμενοι επαγγελματίες στον τομέα των επιχειρήσεων και των δημόσιων υπηρεσιών |
10% | Διδάσκοντες επαγγελματίες |
10% | Καλλιτεχνικά, λογοτεχνικά επαγγέλματα και επαγγέλματα μέσων ενημέρωσης |
5% | Στοιχειώδη επαγγέλματα |
5% | Γραμματεία και συναφή επαγγέλματα |
5% | Επαγγελματίες του χρηματοοικονομικού τομέα |
5% | Επαγγελματίες των μέσων μαζικής ενημέρωσης |
5% | Επαγγελματίες πληροφορικής |
5% | Νομικοί επαγγελματίες |
5% | Συνεργάτες επαγγελματίες πρόνοιας και στέγασης |
Απαιτήσεις εισόδου / Εισαγωγές
Ελάχιστο απαιτούμενο Δασμολόγιο UCAS
Δασμολόγιο UCAS των αποδεκτών φοιτητών για Γαλλικές Σπουδές
Όλα τα προγράμματα σπουδών σχετικά με Γαλλικές Σπουδές στο University College του Λονδίνου
Απαιτήσεις προσόντων
Γαλλικά με βαθμό Α. Συναφείς προσφορές: Παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του μαθήματος για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόγραμμα Access UCL.
Επιτυχία στο δίπλωμα Access to HE με τουλάχιστον 30 μονάδες με διάκριση και 15 μονάδες με άριστα, όλες από μονάδες επιπέδου 3. Παρακαλούμε σημειώστε ότι, όπου προβλέπονται ειδικές απαιτήσεις για το γνωστικό αντικείμενο στο επίπεδο A, ενδέχεται να επανεξετάσουμε το πρόγραμμα σπουδών σας για το Access to HE, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι πληροίτε τις ειδικές απαιτήσεις για το γνωστικό αντικείμενο πριν από την ανακοίνωση της τελικής απόφασης.
A,A,B στο Advanced Highers (ή A,A στο Advanced Higher και B,B,B στο Higher). Απαιτείται βαθμός A στα Γαλλικά στο Advanced Higher.
Συνολικά 17 μόρια σε τρία μαθήματα ανώτερου επιπέδου, συμπεριλαμβανομένου του βαθμού 6 στα Γαλλικά, χωρίς καμία βαθμολογία χαμηλότερη από 5. Συναφείς προσφορές: Παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του μαθήματος για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόγραμμα Access UCL.
Επιτυχής ολοκλήρωση του WBQ Advanced Skills Challenge Certificate καθώς και 2 GCE A-Levels με βαθμό AAB. Απαιτείται ο βαθμός A στα γαλλικά.
D3,D3,M1 σε τρία κύρια μαθήματα Cambridge Pre-U. Απαραίτητη προϋπόθεση τα γαλλικά D3.
Απαιτήσεις για διεθνείς φοιτητές / Απαιτήσεις Αγγλικών
IELTS σκορ ακαδημαϊκών εξετάσεων (παρόμοιες εξετάσεις μπορούν επίσης να γίνουν αποδεκτές)
-
- 6.5
- All other courses
-
- 6.5
- Graduate Degrees
-
- 6.5
- Undergraduate Degrees
-
- 5.5
- UPSCE
Λάβετε συμβουλές σχετικά με το ποια foundation προγράμματα είναι καλύτερα ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε τις σπουδές σαςFrench and Swedish, BA (Hons), εάν δεν πληροίτε τις ελάχιστες απαιτήσεις όσον αφορά τη βαθμολογία UCAS, τη βαθμολογία στα A Levels ή τις απαιτήσεις γνώσης Αγγλικών.
έξοδα
Δίδακτρα Γαλλικά και Σουηδικά BA (Hons)
Αγγλία | £9250 | έτος 1 |
---|---|---|
Βόρεια Ιρλανδία (Ηνωμένο Βασίλειο) | £9250 | έτος 1 |
Σκωτία | £9250 | έτος 1 |
Ουαλία | £9250 | έτος 1 |
Channel Islands | £9250 | έτος 1 |
Ιρλανδία | £9250 | έτος 1 |
EU | £23300 | έτος 1 |
Διεθνή | £23300 | έτος 1 |
Πρόσθετες πληροφορίες για τα τέλη
Μέσο κόστος διαβίωσης φοιτητών σε Λονδίνο
Ενοίκιο | £518 | |
Νερό, φυσικό αέριο ηλεκτρισμός, internet (στο σπίτι) | £50 | |
Ψώνια σούπερ μάρκετ | 81£ | |
Ένδυση | £35 | |
Φαγητό έξω | £33 | |
Αλκοόλ | 27£ | |
Takeaways / παραδόσεις φαγητού | £30 | |
Έξοδος / διασκέδαση (εκτός αλκοόλ, φαγητό) | £24 | |
Διακοπές και ταξίδια Σαββατοκύριακου | 78£ | |
Μετακινήσεις εντός της πόλης | £17 | |
Φροντίδα/αθλήματα | £20 | |
Χαρτικά / βιβλία | £13 | |
Κινητό τηλέφωνο / internet | 13£ | |
Καλωδιακή τηλεόραση / streaming | £7 | |
Ασφάλιση | 51£ | |
Άλλο | 1092£ | |
Μέσο κόστος διαβίωσης φοιτητών | £95 |
Το Λονδίνο κοστίζει περίπου 34% περισσότερο από τον μέσο όρο, κυρίως λόγω του ότι το ενοίκιο είναι 67% υψηλότερο από τον μέσο όρο άλλων πόλεων. Για τους φοιτητές που διαμένουν σε σπουδαστικές εστίες, το κόστος του νερού, του φυσικού αερίου, του ηλεκτρικού ρεύματος, του wifi περιλαμβάνεται γενικά στο ενοίκιο. Οι φοιτητές σε μικρότερες πόλεις, όπου η διαμονή βρίσκεται σε κοντινή απόσταση με τα πόδια/ποδήλατο, το κόστος μεταφοράς τείνει να είναι σημαντικά μικρότερο.
Πώς να υποβάλλετε αίτηση
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων:
1 Ιανουαρίου 2024
Αυτή είναι η προθεσμία για τη συμπλήρωση και αποστολή των αιτήσεων για το συγκεκριμένο κύκλο σπουδών. Εάν το πανεπιστήμιο ή το κολέγιο έχει ακόμη διαθέσιμες θέσεις, μπορείς να υποβάλεις αίτηση μετά την ημερομηνία αυτή, αλλά η αίτησή σου δεν είναι εγγυημένο ότι θα εξεταστεί.
Πιθανοί Πόντοι Εισαγωγής:
- έτος 1 (Προεπιλεγμένο σημείο εισόδου)
Κατατάξεις του University College του Λονδίνου στις κορυφαίες βρετανικές και παγκόσμιες κατατάξεις.
Προβολή του συνόλου των 38 πανεμιστημιακών κατατάξεων του University College του Λονδίνου
Σχετικά με το University College του Λονδίνου
Το University College London, γνωστό και ως UCL, είναι ένα ερευνητικό πανεπιστήμιο που χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση και εδρεύει στο μητροπολιτικό Λονδίνο της Αγγλίας. Είναι ένα πανεπιστήμιο που δίνει έμφαση στην ερευνητική έρευνα και στη διδασκαλία δεξιοτήτων κριτικής σκέψης για τους αποφοίτους του. Η κύρια πανεπιστημιούπολη του πανεπιστημίου βρίσκεται στην περιοχή Bloomsbury του πολυπληθούς London Borough of Camden, στο κεντρικό Λονδίνο, όπου οι φοιτητές μπορούν να απολαμβάνουν τα μεγάλα πάρκα και τους ανοιχτούς χώρους του στον ελεύθερο χρόνο τους.
Σύνθεση φοιτητών του University College του Λονδίνου
- προπτυχιακοί φοιτητές:
- 22890
- μεταπτυχιακοί φοιτητές:
- 19245
- :
- 42135
Πού διδάσκεται αυτό το πρόγραμμα


