Διαιτολογία
BSc
London Metropolitan University
- Πανεπιστήμιο London Metropolitan

Βασικά Στοιχεία Σπουδών
Περιγραφή προγράμματος σπουδών
Γιατί να σπουδάσετε αυτό το μάθημα;
Σε αυτό το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, θα μάθετε τις απαραίτητες δεξιότητες για να γίνετε διαιτολόγος - ο μόνος ειδικευμένος επαγγελματίας υγείας που μπορεί να αξιολογεί, να διαγιγνώσκει και να αντιμετωπίζει προβλήματα που σχετίζονται με τη διατροφή και τη διατροφή σε ατομικό και ευρύτερο επίπεδο δημόσιας υγείας.
Ολοκληρώνοντας επιτυχώς το πρόγραμμα σπουδών, θα πληροίτε όλες τις προδιαγραφές που απαιτούνται για την εγγραφή σας στο Συμβούλιο Επαγγελμάτων Υγείας και Φροντίδας (HCPC).
Το πρόγραμμα BSc (Hons) Διαιτολογίας είναι εγκεκριμένο από το HCPC, και με την ολοκλήρωση του πτυχίου θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για εγγραφή. Το πρόγραμμα αυτό είναι διαπιστευμένο από τη Βρετανική Ένωση Διαιτολόγων (BDA).
Περισσότερα για αυτό το μάθημα
Θα σας παρουσιάσουμε τις πιο σύγχρονες επιστημονικές έρευνες για τη δημόσια υγεία και τη διατροφή, την υγεία και τις ασθένειες. Αυτή η πρακτική καθοδήγηση θα σας επιτρέψει να βοηθήσετε τα μέλη του κοινού να κάνουν πιο υγιεινές επιλογές στον τρόπο ζωής και στα τρόφιμα.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών σας, θα κατανοήσετε τις καταστάσεις στις οποίες η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση των ασθενειών. Θα αναπτύξετε τις γνώσεις για την παροχή διατροφικής και διαιτολογικής φροντίδας σε άτομα, ομάδες και πληθυσμούς που έχουν ή κινδυνεύουν ήδη να αναπτύξουν μακροχρόνιες παθήσεις υγείας.
Θα αποκτήσετε πρακτική εμπειρία μέσω τριών θέσεων πρακτικής άσκησης πλήρους απασχόλησης κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Υπάρχει μια πρακτική άσκηση δύο εβδομάδων στο έτος 1, μια πρακτική άσκηση 12 εβδομάδων στο έτος 2 και μια πρακτική άσκηση 14 εβδομάδων στο έτος 3, η οποία κανονικά περιλαμβάνει μια συνιστώσα διατροφής για τη δημόσια υγεία. Η εργασία σας θα γίνει κυρίως σε οργανισμούς του Εθνικού Συστήματος Υγείας (NHS) στο Λονδίνο και η απόδοσή σας θα αξιολογηθεί στο πλαίσιο του πτυχίου σας.
Τι θα μάθεις
Περιεχόμενο προγράμματος: Ως φοιτητής/φοιτήτρια του προγράμματος σπουδών: Dietetics, BSc θα παρακολουθήσεις τα εξής μαθήματα.
Έτος 1
Αυτή η ενότητα εισάγει τους εκπαιδευόμενους στις θεωρητικές και πρακτικές πτυχές της ανθρώπινης ανατομίας και φυσιολογίας στην υγεία και την ασθένεια. Είναι σχεδιασμένο για σπουδαστές των βιοεπιστημών με ενδιαφέρον για την ανθρώπινη βιολογία, αλλά ιδιαίτερα για όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν προχωρημένες σπουδές στις Βιοεπιστήμες ή στις Ιατροδικαστικές Επιστήμες. Αυτό το μάθημα στοχεύει να παράσχει στους εκπαιδευόμενους, μέσω διαλέξεων, φροντιστηρίων και πρακτικών μαθημάτων, μια καλή γνώση της δομής του ανθρώπινου σώματος χρησιμοποιώντας την κατάλληλη ανατομική ονοματολογία και μια σε βάθος κατανόηση της φυσιολογίας επιλεγμένων συστημάτων του σώματος. Το μάθημα στοχεύει επίσης στην εισαγωγή βασικών εννοιών στην ανοσολογία και την παθολογία. Για να περάσουν την ενότητα, οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να επιτύχουν ελάχιστη συνολική βαθμολογία 40%. Επιπλέον, οι εκπαιδευόμενοι πρέπει κανονικά να επιτύχουν τουλάχιστον 35% σε κάθε στοιχείο αξιολόγησης στο πλαίσιο αυτής της ενότητας. Ένας βαθμός μεταξύ 35% και 39% μπορεί να αντισταθμιστεί από άλλα στοιχεία.
Το μάθημα αναπτύσσει την κατανόηση της επιστήμης της ανθρώπινης διατροφής, η οποία περιλαμβάνει μια εισαγωγή στα θρεπτικά και μη θρεπτικά συστατικά των τροφίμων, τους κύριους μεταβολικούς και φυσιολογικούς ρόλους τους και τις κύριες πηγές τροφίμων στη διατροφή. Εισάγει γνώσεις σχετικά με τη θρεπτική σύνθεση των τροφίμων, τις ομάδες τροφίμων, την έννοια της ενέργειας και του ενεργειακού ισοζυγίου, τις διαιτητικές τιμές αναφοράς και τη σημασία της διατροφής στην υγεία και τη νόσο κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής. Επιπλέον, διερευνώνται οι διατροφικοί και φυσιολογικοί παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή τροφίμων. Αυτή η ενότητα στηρίζει το περιεχόμενο και το θέμα της ανθρώπινης διατροφής του μαθήματος και ενθαρρύνει την ενασχόληση με την επιστήμη της διατροφής από την αρχή. Εξασφαλίζει ότι οι εκπαιδευόμενοι είναι εξίσου εξοπλισμένοι με τις βασικές έννοιες της επιστήμης της διατροφής, ανεξάρτητα από το επίπεδο εισόδου τους, πριν ασχοληθούν με πιο σύνθετες πτυχές στα επόμενα έτη. Οι εκπαιδευόμενοι αρχίζουν να αναπτύσσουν δεξιότητες σε: ανάλυση συστατικών, γευμάτων και δίαιτας- υπολογισμό της απόλυτης και σχετικής θρεπτικής αξίας τροφίμων και γευμάτων- βασική κατανόηση των ετικετών τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων των ισχυρισμών διατροφής και υγείας- απλή προετοιμασία και μαγείρεμα τροφίμων- και κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι πτυχές της προετοιμασίας των τροφίμων μπορούν να επηρεάσουν τη θρεπτική ποιότητα. Τα θρεπτικά συστατικά, τα τρόφιμα, οι δίαιτες και οι επιπτώσεις τους εξετάζονται από μια παγκόσμια και βρετανική προοπτική, αντανακλώντας την παγκοσμιοποίηση της αλυσίδας τροφίμων, την ποικιλομορφία των μαθητών μας και τη μελλοντική τους απασχολησιμότητα. Για να περάσουν την ενότητα, οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να επιτύχουν ελάχιστη συνολική βαθμολογία 40%. Επιπλέον, οι εκπαιδευόμενοι πρέπει κανονικά να επιτύχουν τουλάχιστον 35% σε κάθε στοιχείο αξιολόγησης στο πλαίσιο αυτής της ενότητας. Ένας βαθμός μεταξύ 35% και 39% μπορεί να αντισταθμιστεί από άλλα στοιχεία.
Η ενότητα ασχολείται με τη βιοχημεία εστιάζοντας στις ιδιότητες των βασικών βιοχημικών μορίων και το ρόλο τους στη βιοχημική λειτουργία. Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι ευθυγραμμισμένοι με τους περιγραφικούς δείκτες προσόντων στο πλαίσιο του Οργανισμού Διασφάλισης Ποιότητας, Framework for Higher Education Qualifications (Πλαίσιο για τα Προσόντα Ανώτατης Εκπαίδευσης). Αυτή η ενότητα ασχολείται με τη βιοχημεία εστιάζοντας στις ιδιότητες βασικών βιοχημικών μορίων και το ρόλο τους στη βιοχημική λειτουργία. Στόχος της ενότητας είναι να παρέχει στους εκπαιδευόμενους τα προσόντα και τις μεταβιβάσιμες δεξιότητες που απαιτούνται για την απασχόληση που απαιτεί την άσκηση κάποιας προσωπικής ευθύνης. Οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να επιτύχουν με συνολικό βαθμό 40%. Επιπλέον, οι εκπαιδευόμενοι πρέπει κανονικά να λάβουν τουλάχιστον 35% σε κάθε στοιχείο αξιολόγησης στο πλαίσιο αυτής της ενότητας. Βαθμός μεταξύ 35% και 39% μπορεί να αντισταθμιστεί από άλλα στοιχεία.
Η ενότητα στοχεύει στην ενσωμάτωση τομέων της κλινικής ιατρικής και της διατροφής, παρέχοντας τη βάση για την κατανόηση της λογικής για τη διαμόρφωση διαιτολογικών θεραπευτικών σχεδίων. Να αναπτύξει κλινικές και επικοινωνιακές δεξιότητες που θα χρειαστούν οι εκπαιδευόμενοι για την επαγγελματική πρακτική. Επικεντρώνεται στην ιατρική, χειρουργική, φαρμακολογική και διαιτητική διαχείριση μιας σειράς παθήσεων που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα σπουδών. Εξάμηνο: φθινόπωρο (15 μονάδες) Αξιολόγηση: Μελέτη περίπτωσης (αξιολόγηση και διάγνωση) (20%) (1200 λέξεις) Διαγώνισμα στην τάξη (30%) (1 ώρα) Απαιτείται 80% παρουσία. Αυτή η ενότητα αποτελεί ουσιαστικό μέρος της προετοιμασίας για μάθηση με βάση την πρακτική άσκηση. Οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να συγκεντρώσουν τουλάχιστον 40% για να περάσουν αυτή την ενότητα. Επιπλέον, οι εκπαιδευόμενοι πρέπει κανονικά να επιτύχουν τουλάχιστον 35% σε κάθε στοιχείο αξιολόγησης στο πλαίσιο αυτής της ενότητας. Βαθμός μεταξύ 35% και 39% μπορεί να αντισταθμιστεί από άλλα στοιχεία.
Αυτή η ενότητα παρέχει στους εκπαιδευόμενους γνώσεις σχετικά με τις αρχές της διαχείρισης της τροφοδοσίας στο δημόσιο τομέα. Αυτό περιλαμβάνει μεθόδους παροχής τροφίμων, προετοιμασίας, διανομής και ποιοτικού ελέγχου. Συζητούνται οι περιορισμοί στον σχεδιασμό του μενού και η ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση των διατροφικών προτύπων για τις υπηρεσίες τροφοδοσίας. Αυτή η βάση γνώσεων εφαρμόζεται στη συνέχεια στη διαχείριση του υποσιτισμού με ιδιαίτερη έμφαση στα επαγγελματικά και ηθικά ζητήματα που σχετίζονται με την παροχή τροφίμων και την εφαρμογή της μικροβιολογίας στη διαιτολογική πρακτική. Αυτή η ενότητα προετοιμάζει επίσης τους εκπαιδευόμενους για την πρακτική μάθηση 1.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα αναπτύξουν μια ευρεία κατανόηση της ψυχολογίας σε σχέση με τη συμπεριφορά σε θέματα υγείας και διατροφής. Οι εκπαιδευόμενοι θα αναπτύξουν επίσης περαιτέρω δεξιότητες επαγγελματισμού, όπως δεξιότητες παρουσίασης και ομαδικής εργασίας. Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι ευθυγραμμισμένοι με τους περιγραφικούς δείκτες προσόντων στο πλαίσιο του Οργανισμού Διασφάλισης Ποιότητας για τα Προσόντα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, στοχεύει να παρέχει στους εκπαιδευόμενους γνώση και κατανόηση των ψυχολογικών θεωριών που σχετίζονται με την πρακτική της διατροφής και της διαιτολογίας. Επίσης, τα πρότυπα επάρκειας του Συμβουλίου Επαγγελματιών Υγείας και Φροντίδας (HCPC) για τους διαιτολόγους και τον κώδικα δεοντολογίας και τη δήλωση επαγγελματικής συμπεριφοράς της Association for Nutrition (AFN) για τους διατροφολόγους. Θα μελετηθούν επίσης σχετικές πτυχές της πρακτικής, της θεωρίας και της έρευνας στον τομέα της διατροφής και της διαιτολογίας. Αυτή η ενότητα στοχεύει επίσης να παρέχει στους εκπαιδευόμενους τις ιδιότητες και τις μεταβιβάσιμες δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την απασχόληση που απαιτεί την άσκηση κάποιας προσωπικής ευθύνης.
Μια βασική ενότητα που παρέχει στους εκπαιδευόμενους κατανόηση των βασικών κυτταρικών δομών και επίγνωση των διαφόρων κυτταρικών τύπων και συσχετίζει τη δομή και τις δραστηριότητες των κυτταρικών συστατικών με τις λειτουργίες τους και με τις κυτταρικές δραστηριότητες στο σύνολό τους. Το δεύτερο μισό της ενότητας ασχολείται με τη βιοχημεία εστιάζοντας στις ιδιότητες βασικών βιοχημικών μορίων και το ρόλο τους στη βιοχημική λειτουργία. Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι ευθυγραμμισμένοι με τους περιγραφικούς δείκτες προσόντων στο πλαίσιο του Οργανισμού Διασφάλισης Ποιότητας για τα Προσόντα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, στοχεύει να εκθέσει τους εκπαιδευόμενους σε ορισμένα από τα βασικά ερωτήματα της κυτταρικής βιολογίας που αφορούν την κυτταρική δομή και τις ενδοκυτταρικές δραστηριότητες. Να παρέχει στους εκπαιδευόμενους πρακτική εμπειρία σε μια σειρά εργαστηριακών βιολογικών τεχνικών. Να ενισχύσει την ικανότητα των εκπαιδευομένων να διαχειρίζονται τον εαυτό τους και να αναπτύσσουν οργανωτικές, κριτικές και αναλυτικές δεξιότητες που είναι εφαρμόσιμες στον εργασιακό χώρο. Οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να συγκεντρώσουν τουλάχιστον 40% για να περάσουν αυτή την ενότητα. Επιπλέον, οι εκπαιδευόμενοι πρέπει κανονικά να επιτύχουν τουλάχιστον 35% σε κάθε στοιχείο αξιολόγησης στο πλαίσιο αυτής της ενότητας. Βαθμός μεταξύ 35% και 39% μπορεί να αντισταθμιστεί από άλλα στοιχεία.
Η πρακτική μάθηση 1 είναι μια μαθησιακή εμπειρία 2 εβδομάδων στη διαιτολογική πρακτική που παρέχει στους εκπαιδευόμενους την ευκαιρία να παρατηρήσουν και να αρχίσουν να αναπτύσσουν βασικές δεξιότητες στην εφαρμογή του μοντέλου και της διαδικασίας για τη διατροφή και τη διαιτολογική πρακτική με άτομα σε διάφορα περιβάλλοντα. Όλες οι ενότητες κλινικής πρακτικής μάθησης πραγματοποιούνται σε εγκεκριμένο διαιτολογικό περιβάλλον, το οποίο βρίσκεται κυρίως σε οργανισμό του ΕΣΥ που παρέχει οξεία, δευτεροβάθμια ή κοινοτική περίθαλψη. Ο σκοπός του µέρους της πρακτικής εξάσκησης του µαθήµατος είναι η ανάπτυξη της διαιτητικής κρίσης του µαθητή µε βάση τη διαδικασία λήψης κλινικών αποφάσεων, µέσω της εστίασης στην ενσωµάτωση και την πρακτική εφαρµογή των γνώσεων και των δεξιοτήτων που διδάχθηκαν στο πανεπιστηµιακό περιβάλλον. Οι ενότητες πρακτικής μάθησης αποτελούν υποχρεωτική συνιστώσα του μαθήματος. Εάν οι εκπαιδευόμενοι δεν επιτύχουν τα μαθησιακά αποτελέσματα και για τις τρεις πρακτικές εμπειρίες, δεν θα πληρούν τις απαιτήσεις για την εγγραφή ως διαιτολόγος στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Αυτή η ενότητα επικεντρώνεται στις έννοιες και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην επιστήμη της διατροφής και την έρευνα. Καλύπτει τη μεθοδολογία διατροφικής αξιολόγησης και τις γενικές αρχές της επιδημιολογίας στο πλαίσιο της διατροφής και της διαιτολογίας. Το μάθημα υποστηρίζει τη συνεχή ανάπτυξη των επαγγελματικών δεξιοτήτων.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα αναπτύξουν μια ευρεία κατανόηση της κοινωνιολογίας σε σχέση με την υγεία και τη διατροφική συμπεριφορά. Οι εκπαιδευόμενοι θα αρχίσουν επίσης να αναπτύσσουν δεξιότητες επαγγελματισμού και θα έχουν καλύτερη κατανόηση των ευκαιριών απασχόλησης και των διαδικασιών υποβολής αιτήσεων εργασίας. Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι ευθυγραμμισμένοι με τους περιγραφικούς δείκτες προσόντων στο πλαίσιο του Οργανισμού Διασφάλισης Ποιότητας για τα Προσόντα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, στοχεύει να παρέχει στους εκπαιδευόμενους γνώσεις και κατανόηση της κοινωνιολογίας που σχετίζονται με την πρακτική της διατροφής και της διαιτολογίας. Επίσης, με τα Πρότυπα Επαγγελματικής Επάρκειας για Διαιτολόγους του Συμβουλίου Υγείας και Επαγγελμάτων (HCPC) και τον Κώδικα Δεοντολογίας και τη Δήλωση Επαγγελματικής Συμπεριφοράς για Διατροφολόγους της Association for Nutrition (AfN). Αυτή η ενότητα θα υποστηρίξει τους εκπαιδευόμενους να προβληματιστούν σχετικά με το φάσμα των διαθέσιμων ευκαιριών απασχόλησης. Θα μελετηθούν επίσης σχετικές πτυχές της πρακτικής, της θεωρίας και της έρευνας στον τομέα της διατροφής και της διαιτολογίας. Αυτή η ενότητα στοχεύει επίσης να παρέχει στους εκπαιδευόμενους τα προσόντα και τις μεταβιβάσιμες δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την απασχόληση που απαιτεί την άσκηση κάποιας προσωπικής ευθύνης.
Έτος 2
Η ενότητα στοχεύει στην ενσωμάτωση τομέων της κλινικής ιατρικής και της διατροφής, παρέχοντας τη βάση για την κατανόηση της λογικής για τη διαμόρφωση διαιτολογικών θεραπευτικών σχεδίων. Να αναπτύξει κλινικές και επικοινωνιακές δεξιότητες που θα χρειαστούν οι φοιτητές για την επαγγελματική πρακτική. Επικεντρώνεται στη διαιτητική διαχείριση μιας σειράς παθήσεων, όπως η παχυσαρκία, ο διαβήτης, οι καρδιαγγειακές παθήσεις και οι αλλεργικές παθήσεις. Καλύπτει επίσης τις μεθόδους διατροφικής υποστήριξης και τη διατροφή βρεφών, παιδιών και εφήβων. Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν με το μοντέλο και τη διαδικασία για τη διατροφή και τη διαιτολογική πρακτική. Οι φοιτητές θα μάθουν επίσης πώς να διευκολύνουν τη μάθηση και να προωθούν την αυτοφροντίδα μέσω της παροχής ομαδικής εκπαίδευσης.
Αυτή η ενότητα παρέχει στους εκπαιδευόμενους την ευκαιρία να αναπτύξουν περαιτέρω την κατανόηση και την πρακτική τους στη διατροφική διαχείριση των ασθενειών. Δίνει επίσης τη δυνατότητα στους εκπαιδευόμενους να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στην ανάληψη ατομικών διαβουλεύσεων, μέσω της ανάπτυξης των επικοινωνιακών τους δεξιοτήτων και της εφαρμογής της Διαδικασίας Διατροφής και Διαιτητικής Φροντίδας. Η ενότητα αυτή αποτελεί ουσιαστικό μέρος της προετοιμασίας για την πρακτική μάθηση και παρέχει στους εκπαιδευόμενους την ευκαιρία να καταδείξουν την κατανόηση των απαιτήσεων του Συμβουλίου Επαγγελμάτων Υγείας και Φροντίδας, συμπεριλαμβανομένων των προσδοκιών επαγγελματικής συμπεριφοράς και να αποδείξουν την ικανότητα άσκησης εντός των ηθικών και νομικών ορίων του διαιτολογικού επαγγέλματος. Οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να περάσουν αυτή την ενότητα πριν προχωρήσουν στην πρακτική μάθηση 2 (διαιτολόγοι).
Αυτή η ενότητα εξετάζει τον μικροβιακό κόσμο και πώς οι μικροοργανισμοί θα μπορούσαν να προκαλέσουν αλλοίωση των τροφίμων και τροφιμογενείς ασθένειες, καθώς και να συμβάλουν στη διατήρηση των τροφίμων μας. Θα συζητηθούν οι κυριότεροι μικροοργανισμοί στα τρόφιμα και τα χαρακτηριστικά τους, εστιάζοντας σε ενδογενείς και εξωγενείς παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξή τους στα τρόφιμα. Η ενότητα εξετάζει λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο οι μικροοργανισμοί ελέγχονται μέσω μεθόδων συντήρησης και επεξεργασίας τροφίμων. Η ενότητα εστιάζει επίσης στις επιπτώσεις της επεξεργασίας και της συντήρησης στα θρεπτικά και αντιθρεπτικά συστατικά. Θα συζητηθούν τα βασικά στοιχεία των τεχνικών εγγύς ανάλυσης των τροφίμων και της μέτρησης της ενέργειας των τροφίμων στο πλαίσιο της επισήμανσης των τροφίμων. Επιπλέον, η ενότητα περιλαμβάνει εργαστηριακές πρακτικές ασκήσεις για τη βασική μικροβιολογία τροφίμων.
Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν τη θεωρία και την εφαρμογή της διατροφής στη δημόσια υγεία και θα κατανοήσουν τη διαδικασία ανάπτυξης και αξιολόγησης προγραμμάτων προαγωγής της υγείας και παρεμβάσεων διατροφής στη δημόσια υγεία. Θα αξιολογήσουν ζωντανά κυβερνητικά δεδομένα για την υγεία και θα αξιολογήσουν τις προτεραιότητες που τίθενται σε έγγραφα δημόσιας υγείας. Οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να συγκεντρώσουν τουλάχιστον 40% για να περάσουν αυτή την ενότητα. Επιπλέον, οι εκπαιδευόμενοι πρέπει κανονικά να επιτύχουν τουλάχιστον 35% σε κάθε στοιχείο αξιολόγησης στο πλαίσιο αυτής της ενότητας. Βαθμός μεταξύ 35% και 39% μπορεί να αντισταθμιστεί από άλλα στοιχεία.
Αυτή η ενότητα επικεντρώνεται στην έννοια της διατροφικής ισορροπίας και του κύκλου εργασιών, εστιάζοντας στην ισορροπία ενέργειας και αζώτου στον άνθρωπο και ασχολείται με το ρόλο τους στην υγεία και την ασθένεια. Αναπτύσσει επίσης μια κριτική κατανόηση της μεταβολικής λειτουργίας των μικροθρεπτικών συστατικών και να καταδείξει τις συνέπειες της ανεπαρκούς και υπερβολικής πρόσληψης θρεπτικών συστατικών στην ανθρώπινη διατροφή. Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι ευθυγραμμισμένοι με τους περιγραφικούς δείκτες προσόντων στο πλαίσιο του Οργανισμού Διασφάλισης Ποιότητας για τα Προσόντα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ειδικότερα, στοχεύει στην ανάπτυξη μιας κριτικής κατανόησης του ενεργειακού και αζωτούχου ισοζυγίου και της συμβολής τους στην ανθρώπινη διατροφική κατάσταση. Να εφαρμόσει την κατανόηση αυτή σε πρακτικές καταστάσεις όπου υπάρχουν επιπτώσεις στην ανθρώπινη υγεία, για παράδειγμα, παχυσαρκία, πείνα και καχεξία. Ανάπτυξη κριτικής κατανόησης της φυσιολογίας και της βιοχημείας των μικροθρεπτικών συστατικών. Να καταδείξουν τις μεταβολικές συνέπειες της ανεπαρκούς και υπερβολικής πρόσληψης θρεπτικών συστατικών στην ανθρώπινη διατροφή. Αυτή η ενότητα θα παρέχει επίσης στους εκπαιδευόμενους τα προσόντα και τις μεταβιβάσιμες δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την απασχόληση που απαιτεί την άσκηση προσωπικής ευθύνης και τη λήψη αποφάσεων.
Αυτή η ενότητα επικεντρώνεται στην κατανόηση των βασικών αρχών του μεταβολισμού. Οι αρχές αυτές απεικονίζονται μέσω της μελέτης των κύριων μεταβολικών οδών. Ο τρόπος με τον οποίο ο μεταβολισμός αλληλεπιδρά με το διατροφικό περιβάλλον συζητείται καθ' όλη τη διάρκεια της ενότητας. Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι ευθυγραμμισμένοι με τους περιγραφικούς δείκτες προσόντων στο πλαίσιο του Οργανισμού Διασφάλισης Ποιότητας για τα Προσόντα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αυτή η ενότητα αποσκοπεί στην κατανόηση των αρχών του μεταβολισμού, στην ενθάρρυνση της εκτίμησης της ποικιλομορφίας και της διασύνδεσης των μεταβολικών οδών, στη συσχέτιση αυτών με τη διατροφική κατάσταση και στην ενθάρρυνση της κατανόησης της δυνατότητας εφαρμογής του μεταβολισμού σε ένα ευρύ φάσμα βιολογικών πλαισίων. Το μάθημα αυτό θα παρέχει επίσης στους εκπαιδευόμενους τα προσόντα και τις μεταβιβάσιμες δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την απασχόληση που απαιτεί την άσκηση προσωπικής ευθύνης και τη λήψη αποφάσεων. Οι µαθητές πρέπει να συγκεντρώσουν τουλάχιστον 40% για να περάσουν αυτή την ενότητα. Επιπλέον, οι µαθητές πρέπει κανονικά να επιτύχουν τουλάχιστον 35% σε κάθε µέρος της αξιολόγησης στο πλαίσιο αυτής της ενότητας. Βαθµός µεταξύ 35% και 39% µπορεί να αντισταθµιστεί από άλλα στοιχεία. Εάν η ενότητα περάσει με επαναξιολόγηση, τότε ο μέγιστος βαθμός που θα δοθεί είναι 40%.
Αυτή η ενότητα χαρακτηρίζει την αιτιολογία, την παθοφυσιολογία, την κλινική διερεύνηση και τη θεραπεία επιλεγμένων συστημικών ασθενειών που συμβάλλουν σημαντικά στη νοσηρότητα και τη θνησιμότητα στο πλαίσιο της υγειονομικής περίθαλψης. Οι πτυχές που καλύπτονται ξεκινούν με μια επισκόπηση της παθολογίας, ακολουθούμενη από μια συστημική προσέγγιση των ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των καρδιαγγειακών, αναπνευστικών, νεφρικών, γαστρεντερικών, ενδοκρινικών, ανοσολογικών διαταραχών, της παχυσαρκίας, του διαβήτη, των εκ γενετής σφαλμάτων του μεταβολισμού, των διατροφικών ελλείψεων και του καρκίνου. Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι ευθυγραμμισμένοι με τους περιγραφικούς δείκτες προσόντων που περιλαμβάνονται στο Πλαίσιο Προσόντων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Οργανισμού Διασφάλισης Ποιότητας. Πιο συγκεκριμένα, το μάθημα στοχεύει να παρέχει την ευκαιρία για σε βάθος μελέτη επιλεγμένων συστημάτων του σώματος με αναφορά στην παθογένεια της νόσου, τη διάγνωσή της και τις θεραπευτικές επιλογές. Η ενότητα θα αναδείξει επίσης τον κεντρικό ρόλο της παθολογίας στην πρόληψη, τη διάγνωση, τη θεραπεία και την πρόγνωση των ασθενειών. Επιπλέον, οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν πώς η δομή και η λειτουργία του σώματος συνεχίζει να αλλάζει καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής με αναφορά στην αυξανόμενη συχνότητα και την παθοφυσιολογία επιλεγμένων ασθενειών που σχετίζονται με την ηλικία. Θα αναπτυχθεί η ικανότητα των μαθητών να ερευνούν και να αξιολογούν βιοϊατρικά θέματα και να παρουσιάζουν τα ευρήματά τους με πειστικό τρόπο.
Η πρακτική μάθηση στη δημόσια υγεία είναι μια μαθησιακή εμπειρία 3 εβδομάδων στη διατροφική πρακτική στη δημόσια υγεία, η οποία παρέχει στους εκπαιδευόμενους την ευκαιρία να παρατηρήσουν και να αρχίσουν να αναπτύσσουν βασικές δεξιότητες στην αξιολόγηση και τον προσδιορισμό των διατροφικών αναγκών των πληθυσμών, ώστε να στηριχθεί ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η αξιολόγηση των διατροφικών παρεμβάσεων στη δημόσια υγεία.
Αυτή η ενότητα βασίζεται στις εμπειρίες από την πρακτική εξάσκηση 1 και επικεντρώνεται στην εδραίωση των δεξιοτήτων και των γνώσεων που αναπτύχθηκαν ως προετοιμασία για την ανάληψη της πρακτικής εξάσκησης 2 και 3.
Έτος 3
Αυτή η ενότητα παρέχει στους εκπαιδευόμενους κατανόηση της οργανωτικής υποδομής των οργανισμών του δημόσιου τομέα. Το πλαίσιο παρέχεται μέσω της σχετικής τοπικής, περιφερειακής και εθνικής κοινωνικής και διοικητικής πολιτικής τόσο για την απασχόληση όσο και για την παροχή υπηρεσιών υγείας και κοινωνικών υπηρεσιών. Διερευνώνται οι διοικητικές δομές που σχετίζονται με τα επαγγέλματα διαιτολογίας. Η ενότητα αποσκοπεί στην ανάπτυξη μαθησιακών και πρακτικών εργαλείων για την υποστήριξη των εμπειριών που αντιμετωπίζονται κατά τη διάρκεια της απασχόλησης. Συμπληρώνει τη θεωρία των κυβερνητικών πολιτικών που σχετίζονται με την υγειονομική περίθαλψη, η οποία καλύπτεται σε ενότητες όπως η Κλινική Διαιτολογία 1 και 2 και η Εφαρμοσμένη Δημόσια Υγεία και Διατροφή.
Το μάθημα στοχεύει να δώσει στους εκπαιδευόμενους την ευκαιρία να κατανοήσουν και να αναπτύξουν τις δεξιότητες της κριτικής αξιολόγησης, της ερμηνείας, της ανάλυσης, της υπεράσπισης και του προβληματισμού μέσω του σχεδιασμού ή/και της εκτέλεσης ενός ερευνητικού έργου με επίκεντρο τη διαιτολογία και τη διατροφή. Επιπλέον, η ενότητα θα αναπτύξει γνώσεις προχωρημένου επιπέδου σε έναν συγκεκριμένο τομέα του αντικειμένου και θα επιτρέψει στους εκπαιδευόμενους να ενσωματώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν από άλλες ενότητες. Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να αναπτύξουν δεξιότητες απασχολησιμότητας που θα τους δώσουν την ευκαιρία να επιδείξουν την ικανότητά τους ως ανεξάρτητοι εκπαιδευόμενοι, μέσω του σχεδιασμού ή/και της εκτέλεσης και της ολοκλήρωσης του ερευνητικού έργου.
Η πρακτική μάθηση 2 παρέχει στους εκπαιδευόμενους την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τις ακαδημαϊκές τους γνώσεις σχετικά με τη διατροφή και τη διαιτολογία για άτομα και ομάδες σε διάφορα περιβάλλοντα. Οι εκπαιδευόμενοι θα παρατηρήσουν και θα εξασκήσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τα επαγγελματικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την εφαρμογή της διαδικασίας για τη διατροφική και διαιτολογική πρακτική με άτομα και ομάδες σε διάφορα περιβάλλοντα.
Η πρακτική μάθηση 3 είναι μια περίοδος πρακτικής μάθησης 11 εβδομάδων που παρέχει στους εκπαιδευόμενους την ευκαιρία να παρατηρήσουν και να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες στην εφαρμογή της διαδικασίας διαιτητικής φροντίδας με ατομικά και ομαδικά περιβάλλοντα. Οι εκπαιδευόμενοι θα βιώσουν διαφορετικές μεθόδους επικοινωνίας με ποικίλους ανθρώπους και θα εξασκηθούν σε δεξιότητες που θα χρησιμοποιήσουν καθ' όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας. Οι εκπαιδευόμενοι θα δημιουργήσουν επίσης δεσμούς με ασκούμενους διαιτολόγους στην περιοχή. Θα αποκτήσουν και θα επιδείξουν μια σειρά δεξιοτήτων που θα αξιολογηθούν με βάση το πλαίσιο σπουδών της Βρετανικής Ένωσης Διαιτολόγων. Όλες οι ενότητες κλινικής πρακτικής μάθησης πραγματοποιούνται σε εγκεκριμένο διαιτολογικό περιβάλλον, το οποίο είναι κυρίως εντός ενός οργανισμού του ΕΣΥ που παρέχει σχετική φροντίδα ασθενών, για παράδειγμα, αλλά όχι αποκλειστικά, σε οξεία, δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια ή κοινοτικά περιβάλλοντα. Ο σκοπός της συνιστώσας μάθησης που βασίζεται στην πρακτική εξάσκηση του μαθήματος είναι η ανάπτυξη της διαιτητικής κρίσης του εκπαιδευόμενου με βάση τη διαδικασία λήψης κλινικών αποφάσεων, μέσω της εστίασης στην ενσωμάτωση και την πρακτική εφαρμογή των γνώσεων και των δεξιοτήτων που μαθαίνονται στο πανεπιστημιακό περιβάλλον. Οι ενότητες πρακτικής μάθησης αποτελούν υποχρεωτική συνιστώσα του μαθήματος. Εάν οι εκπαιδευόμενοι δεν επιτύχουν τα μαθησιακά αποτελέσματα και των τεσσάρων ενοτήτων πρακτικής μάθησης, δεν θα πληρούν τις απαιτήσεις για την εγγραφή ως διαιτολόγος στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι ενότητες πρακτικής μάθησης παρέχουν στους εκπαιδευόμενους την ευκαιρία να αναπτύξουν συγκεκριμένες εργασιακές δεξιότητες και πολύτιμες επαγγελματικές σχέσεις που τους προετοιμάζουν για τη μελλοντική τους σταδιοδρομία ως διαιτολόγος.
Απαιτήσεις εισόδου / Εισαγωγές
Ελάχιστο απαιτούμενο Δασμολόγιο UCAS
Απαιτήσεις προσόντων
Με τουλάχιστον Β στη Χημεία ή τη Βιολογία
Απαιτήσεις για διεθνείς φοιτητές / Απαιτήσεις Αγγλικών
IELTS σκορ ακαδημαϊκών εξετάσεων (παρόμοιες εξετάσεις μπορούν επίσης να γίνουν αποδεκτές)
-
- 6.5
- Graduate Degrees
-
- 6.0
- Undergraduate Degrees
Λάβετε συμβουλές σχετικά με το ποια foundation προγράμματα είναι καλύτερα ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε τις σπουδές σαςDietetics, BSc, εάν δεν πληροίτε τις ελάχιστες απαιτήσεις όσον αφορά τη βαθμολογία UCAS, τη βαθμολογία στα A Levels ή τις απαιτήσεις γνώσης Αγγλικών.
έξοδα
Δίδακτρα Διαιτολογία BSc
Αγγλία | £9250 | έτος 1 |
---|---|---|
Βόρεια Ιρλανδία (Ηνωμένο Βασίλειο) | £9250 | έτος 1 |
Σκωτία | £9250 | έτος 1 |
Ουαλία | £9250 | έτος 1 |
EU | £15576 | έτος 1 |
Διεθνή | £15576 | έτος 1 |
Channel Islands | £15576 | έτος 1 |
Ιρλανδία | £15576 | έτος 1 |
Πρόσθετες πληροφορίες για τα τέλη
Σημειώστε ότι, εκτός από τα δίδακτρα, ενδέχεται να υπάρχουν επιπλέον έξοδα για πράγματα όπως εξοπλισμός, υλικά, εκτυπώσεις, βιβλία, εκδρομές ή συνδρομές επαγγελματικών φορέων. Ενδέχεται επίσης να υπάρχουν και άλλες δραστηριότητες που δεν αποτελούν επίσημα μέρος του μαθήματός σας και δεν απαιτούνται για την ολοκλήρωση του μαθήματός σας, αλλά που μπορεί να σας φανούν χρήσιμες για παράδειγμα, προαιρετικές εκδρομές. Το κόστος αυτών των δραστηριοτήτων είναι επιπλέον των διδάκτρων σας και των τελών που ορίζονται παραπάνω και θα σας γνωστοποιείται κατά τη διοργάνωση της δραστηριότητας.
Μέσο κόστος διαβίωσης φοιτητών σε Λονδίνο
Ενοίκιο | £518 | |
Νερό, φυσικό αέριο ηλεκτρισμός, internet (στο σπίτι) | £50 | |
Ψώνια σούπερ μάρκετ | 81£ | |
Ένδυση | £35 | |
Φαγητό έξω | £33 | |
Αλκοόλ | 27£ | |
Takeaways / παραδόσεις φαγητού | £30 | |
Έξοδος / διασκέδαση (εκτός αλκοόλ, φαγητό) | £24 | |
Διακοπές και ταξίδια Σαββατοκύριακου | 78£ | |
Μετακινήσεις εντός της πόλης | £17 | |
Φροντίδα/αθλήματα | £20 | |
Χαρτικά / βιβλία | £13 | |
Κινητό τηλέφωνο / internet | 13£ | |
Καλωδιακή τηλεόραση / streaming | £7 | |
Ασφάλιση | 51£ | |
Άλλο | 1092£ | |
Μέσο κόστος διαβίωσης φοιτητών | £95 |
Το Λονδίνο κοστίζει περίπου 34% περισσότερο από τον μέσο όρο, κυρίως λόγω του ότι το ενοίκιο είναι 67% υψηλότερο από τον μέσο όρο άλλων πόλεων. Για τους φοιτητές που διαμένουν σε σπουδαστικές εστίες, το κόστος του νερού, του φυσικού αερίου, του ηλεκτρικού ρεύματος, του wifi περιλαμβάνεται γενικά στο ενοίκιο. Οι φοιτητές σε μικρότερες πόλεις, όπου η διαμονή βρίσκεται σε κοντινή απόσταση με τα πόδια/ποδήλατο, το κόστος μεταφοράς τείνει να είναι σημαντικά μικρότερο.
Πώς να υποβάλλετε αίτηση
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων:
1 Ιανουαρίου 2024
Αυτή είναι η προθεσμία για τη συμπλήρωση και αποστολή των αιτήσεων για το συγκεκριμένο κύκλο σπουδών. Εάν το πανεπιστήμιο ή το κολέγιο έχει ακόμη διαθέσιμες θέσεις, μπορείς να υποβάλεις αίτηση μετά την ημερομηνία αυτή, αλλά η αίτησή σου δεν είναι εγγυημένο ότι θα εξεταστεί.
Πιθανοί Πόντοι Εισαγωγής:
- έτος 1 (Προεπιλεγμένο σημείο εισόδου)
Κατατάξεις του Πανεπιστήμιο London Metropolitan στις κορυφαίες βρετανικές και παγκόσμιες κατατάξεις.
Προβολή του συνόλου των 13 πανεμιστημιακών κατατάξεων του Πανεπιστήμιο London Metropolitan
Σχετικά με το Πανεπιστήμιο London Metropolitan
Το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Λονδίνου ιδρύθηκε το 1848 και βρίσκεται στο αστικό περιβάλλον του Λονδίνου. Το LMU απέχει μόλις 40 λεπτά με τα πόδια από το Camden Town ή 20 λεπτά με το μετρό από το κέντρο του Λονδίνου. Ορισμένα από τα οφέλη που μπορούν να περιμένουν οι φοιτητές επιλέγοντας το LMU περιλαμβάνουν μια ποικιλία από φοιτητικές εστίες σε διαφορετικές τιμές, αξιόπιστες υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού και υπηρεσίες προσανατολισμού για τους πρόσφατα αφιχθέντες διεθνείς φοιτητές. Αυτό το ίδρυμα έχει επιλεκτικό πρότυπο εισαγωγής, οπότε συνιστάται να προετοιμαστείτε για τη συνέντευξή σας εγκαίρως!
Σύνθεση φοιτητών του Πανεπιστήμιο London Metropolitan
- προπτυχιακοί φοιτητές:
- 9920
- μεταπτυχιακοί φοιτητές:
- 1440
- :
- 11360
Πού διδάσκεται αυτό το πρόγραμμα


