University of Roehampton
Νοσηλευτική ενηλίκων BSc (Hons)
University of Roehampton - Πανεπιστήμιο του Roehampton

Προσφερόμενες μορφές προγραμμάτων σπουδών

Βασικά Στοιχεία Σπουδών

μισθός

Μισθός Αποφοίτων CAH02

Σημαντικό: Τα παρακάτω στοιχεία για τους μισθούς δεν αφορούν συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών, αλλά περιέχουν στοιχεία για όλους τους φοιτητές σε : Νοσηλευτική ενηλίκων στο πανεπιστήμιο. Λόγω της μεθοδολογίας συλλογής δεδομένων τα μισθολογικά δεδομένα βασίζονται κυρίως σε δεδομένα προπτυχιακών φοιτητών.

  15 μήνες μετά την αποφοίτηση 3 χρόνια μετά την αποφοίτηση 5 χρόνια μετά την αποφοίτηση
Διάμεσος μισθός £23000 £22000 £26000
Εύρος 25-75 εκατοστημόρια £22000 - £28000 £19500 - £25000 £21500 - £28500


Μισθός όλων των αποφοίτων Ηνωμένου Βασιλείου σε CAH02 (κυρίως προπτυχιακοί φοιτητές)

  15 μήνες μετά την αποφοίτηση 3 χρόνια μετά την αποφοίτηση 5 χρόνια μετά την αποφοίτηση
Διάμεσος μισθός £25031 £25438 £27931
Εύρος 25-75 εκατοστημόρια £24016 - £25131 £19412 - £29648 £20644 - £33341

Περιγραφή προγράμματος σπουδών

Θέλεις να γίνεις μέλος της επόμενης γενιάς νοσηλευτών κοινοτικής και πρωτοβάθμιας φροντίδας - παρέχοντας εξαιρετική φροντίδα σε κοινοτικά περιβάλλοντα και υποστηρίζοντας τους ανθρώπους να ζουν υγιεινά;

Εδώ στο Roehampton μπορούμε να σας βοηθήσουμε να το πετύχετε αυτό με το νέο μας BSc (Hons) στη Νοσηλευτική Ενηλίκων. Θα συμμετέχετε σε ένα μοναδικό και συναρπαστικό πρόγραμμα ανάπτυξης και θα έχετε την ευκαιρία να συμβάλλετε στη διαμόρφωση της μαθησιακής σας εμπειρίας.

Θα μάθετε σε ολοκαίνουργιες κλινικές εγκαταστάσεις διδασκαλίας από εξειδικευμένο κλινικό και ακαδημαϊκό προσωπικό και σε ένα ευρύ φάσμα κλινικών τοποθετήσεων. Θα λάβετε εξαιρετική υποστήριξη για να διασφαλίσετε την ακαδημαϊκή και επαγγελματική σας επιτυχία.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα αποφοιτήσετε με επαγγελματική εγγραφή στη Νοσηλευτική και Μαιευτική (NMC) στη Νοσηλευτική Ενηλίκων.

Recognised by the Nursing and Midwifery Council (NMC) for the purpose of registration as a qualified nurse (adult).

Τι θα μάθεις

Περιεχόμενο προγράμματος: Ως φοιτητής/φοιτήτρια του προγράμματος σπουδών: Adult Nursing, BSc (Hons) θα παρακολουθήσεις τα εξής μαθήματα.

Έτος 1

Η ικανότητα ανάπτυξης επαγγελματικών σχέσεων με ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων σε όλη τη διάρκεια της ζωής αποτελεί βασική δεξιότητα στη νοσηλευτική. Στο πλαίσιο αυτής της ενότητας, οι φοιτητές θα διερευνήσουν τις αξίες, τις στάσεις, τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την επικοινωνία με τους ανθρώπους τόσο σε θεραπευτικές όσο και σε επαγγελματικές σχέσεις. Το πλαίσιο θα περιλαμβάνει τους χρήστες υπηρεσιών, τις οικογένειές τους, τους φροντιστές και τους συναδέλφους τους. Οι φοιτητές θα εξετάσουν επίσης το ρόλο του νοσηλευτή στο πλαίσιο της διεπιστημονικής ομάδας, ιδίως σε περιβάλλοντα κοινότητας και πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Οι φοιτητές θα εξετάσουν τις επαγγελματικές αξίες που διέπουν τον Κώδικα (NMC 2018): Επαγγελματικά πρότυπα πρακτικής και συμπεριφοράς για νοσηλευτές και μαίες και τα 6C του Chief Nursing Officer. Η εμπιστοσύνη στο πλαίσιο των σχέσεων υγείας και φροντίδας θα διερευνηθεί σε σχέση με την ενσυναίσθηση, τη διαφάνεια και το επαγγελματικό καθήκον ειλικρίνειας. Οι φοιτητές θα μάθουν τι σημαίνει πρακτική κατά των διακρίσεων και θα εξετάσουν τις έννοιες της ισότητας, της πολυμορφίας, της συμμετοχικότητας και της πολιτισμικής επάρκειας. Θα διερευνηθούν επίσης οι βασικές νομικές και ηθικές αρχές που καθοδηγούν το ρόλο του νοσηλευτή ως υπεύθυνου επαγγελματία κατά την παροχή ανθρωποκεντρικής φροντίδας. Οι φοιτητές εισάγονται επίσης στις έννοιες της συνεργασίας και της κοινής λήψης αποφάσεων με τους ανθρώπους, τις οικογένειές τους και τους φροντιστές τους.

Αυτή η ενότητα θα εισάγει τους φοιτητές στη νοσηλευτική διαδικασία: αξιολόγηση, σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση (APIE)- με ιδιαίτερη έμφαση στα δύο πρώτα στάδια. Οι σπουδαστές θα αξιοποιήσουν και θα αναπτύξουν τις ευρείες γνώσεις τους σε θέματα ανατομίας, φυσιολογίας, κοινής παθοφυσιολογίας και βασικής φαρμακολογίας από την Εφαρμοσμένη Ανθρώπινη Βιολογία για τη Νοσηλευτική. Θα βασιστούν επίσης στις νοσηλευτικές δεξιότητες που έχουν ήδη αποκτήσει από το Μέρος 1 της Πρακτικής Άσκησης στο Κέντρο Κλινικής Προσομοίωσης και στις δεξιότητες και εμπειρίες που έχουν αποκτήσει στην πράξη. Οι φοιτητές θα μάθουν πώς να αναλαμβάνουν μια ολιστική αξιολόγηση της σωματικής, ψυχικής, γνωστικής, συμπεριφορικής κατάστασης και της ευεξίας και της χρήσης φαρμάκων. Θα χρησιμοποιήσουν και θα αναπτύξουν μια σειρά από πλαίσια, εργαλεία, τεχνικές, έρευνες και επικοινωνιακές δεξιότητες. Από παθοφυσιολογική άποψη, η εστίαση θα δοθεί σε κοινές μακροχρόνιες παθήσεις και συννοσηρότητες, όπως ο διαβήτης, οι αναπνευστικές παθήσεις, οι καρδιακές παθήσεις, ο καρκίνος και οι παθήσεις ψυχικής υγείας, συμπεριλαμβανομένης της άνοιας. Η ενότητα θα εστιάσει επίσης σε ευάλωτες ομάδες όπως τα παιδιά, τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες και τα άτομα που χρειάζονται φροντίδα στο τέλος της ζωής τους. Θα καλύψει επίσης τη φροντίδα με πολιτισμική ευαισθησία. Οι φοιτητές θα εξετάσουν τη βιωματική εμπειρία των μακροχρόνιων παθήσεων μέσα από την ακρόαση ιστοριών χρηστών υπηρεσιών και φροντιστών.

Αυτή η ενότητα θα εισαγάγει τους φοιτητές στον ρόλο του νοσηλευτή στη δημόσια υγεία όταν εργάζεται με διαφορετικούς ανθρώπους, φροντιστές και κοινότητες. Η εστίαση θα είναι στη στροφή προς την πρόληψη της κακής υγείας και την υποστήριξη των ανθρώπων να κάνουν ενημερωμένες επιλογές σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης των προκλήσεων υγείας, προκειμένου να μεγιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους και να βελτιώσουν τα αποτελέσματα της υγείας. Η ενότητα θα εισάγει επίσης την έννοια της ισότητας της εκτίμησης μεταξύ σωματικής και ψυχικής υγείας. Η ενότητα θα περιλαμβάνει τους στόχους και τις αρχές της προαγωγής, προστασίας και βελτίωσης της υγείας και της πρόληψης της κακής υγείας. Θα διερευνήσει την επιδημιολογία, τη δημογραφία, τη γονιδιωματική και τους ευρύτερους καθοριστικούς παράγοντες της υγείας, της ασθένειας και της ευημερίας. Θα διερευνήσει επίσης τα παγκόσμια πρότυπα υγείας και ευημερίας και τους παράγοντες που μπορεί να οδηγήσουν σε ανισότητες στα αποτελέσματα της υγείας. Το μάθημα θα παρέχει επίσης μια εισαγωγή στην πολιτική υγείας και κοινωνικής φροντίδας του Ηνωμένου Βασιλείου και στις δομές του NHS και θα προσδιορίσει τις βασικές, προλήψιμες μακροχρόνιες παθήσεις στις οποίες επικεντρώνεται η Δημόσια Υγεία της Αγγλίας. Η ενότητα θα καλύψει επίσης συγκεκριμένα προγράμματα υγειονομικού ελέγχου, ανοσοποίησης και εμβολιασμού και επιτήρησης μεταδοτικών ασθενειών. Οι φοιτητές θα μάθουν για το πώς οι επιλογές ζωής των ανθρώπων μπορεί να επηρεάσουν τις μελλοντικές ανάγκες υγείας και ευημερίας, καθώς και άλλες κοινωνικές επιρροές, ατομικές συνθήκες και υγειονομική παιδεία. Οι φοιτητές θα εισαχθούν στους κύριους τομείς της δραστηριότητας προαγωγής της υγείας και πώς αυτή μπορεί να ενσωματωθεί στην καθημερινή νοσηλευτική πρακτική τους, ιδίως σε ρόλους στην κοινότητα και την πρωτοβάθμια περίθαλψη. Το μάθημα θα εισάγει τους φοιτητές στο ρόλο τους ως εκπαιδευτές υγείας, χρησιμοποιώντας προσεγγίσεις που βασίζονται στην αλλαγή συμπεριφοράς, στη δύναμη και στην παροχή πληροφοριών με προσιτούς τρόπους. Τέλος, οι φοιτητές θα μάθουν πώς να αναλαμβάνουν ως πρότυπο την ευθύνη για την υγεία και την ευεξία τους.

Αυτή η ενότητα θα εισάγει τους φοιτητές στις γνώσεις και τις έννοιες που απαιτούνται για την κατανόηση της δομής και της λειτουργίας του ανθρώπινου σώματος. Η καλή κατανόηση της φυσιολογικής ανατομίας και φυσιολογίας αποτελεί βασικό θεμέλιο για την κατανόηση της ανώμαλης ανατομίας και φυσιολογίας. Οι γνώσεις αυτές θα στηρίξουν επίσης τις δεξιότητες αξιολόγησης, την ερμηνεία των ερευνών, τη λογική της φροντίδας και των παρεμβάσεων και τη συνεχή παρακολούθηση. Οι σπουδαστές θα γνωρίσουν τα κύρια συστήματα του σώματος και τον τρόπο με τον οποίο συνδέονται μεταξύ τους στη φυσιολογική και μη φυσιολογική σωματική και ψυχική ομοιόσταση. Θα ακολουθηθεί μια προσέγγιση που θα περιλαμβάνει την ανθρώπινη ανάπτυξη από τη σύλληψη έως το θάνατο. Θα καλυφθούν επίσης βιοχημικές έννοιες όπως η γονιδιωματική και η μικροβιολογία. Θα παρουσιαστούν επίσης η κοινή παθοφυσιολογία και οι μακροχρόνιες παθήσεις (σωματικές, ψυχικές, γνωστικές και συμπεριφορικές) ως τρόπος για να καταδειχθεί η σημασία της φυσιολογικής ανατομίας και φυσιολογίας και για να συνδεθούν με άλλα θέματα του προγράμματος σπουδών. Οι φοιτητές θα εισαχθούν επίσης στις βασικές φαρμακολογικές αρχές, συμπεριλαμβανομένων των αριθμητικών δεξιοτήτων που απαιτούνται για τη διαχείριση των φαρμάκων.

Αυτή η ενότητα εισάγει τον φοιτητή στην έννοια της πρακτικής μάθησης, την οποία οι φοιτητές θα αναλάβουν μέσω κλινικών τοποθετήσεων καθ' όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Η ενότητα επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των επαγγελματικών αξιών, γνώσεων και δεξιοτήτων που απαιτούνται για την παροχή ασφαλούς, αποτελεσματικής, συμπονετικής και τεκμηριωμένης ανθρωποκεντρικής φροντίδας. Η ενότητα θα προετοιμάσει τους φοιτητές για κάθε πρακτική άσκηση ώστε να διασφαλιστεί η μεγιστοποίηση της μάθησης. Υπάρχει ιδιαίτερη προετοιμασία πριν από την πρώτη πρακτική άσκηση, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι φοιτητές κατανοούν τι αναμένεται από αυτούς και ότι έχουν εκπληρώσει όλες τις απαιτήσεις για την υποχρεωτική εκπαίδευση. Οι φοιτητές θα αναλάβουν μάθηση στο Κέντρο Κλινικής Προσομοίωσης για να εξασκηθούν και να αναπτύξουν τις κλινικές τους δεξιότητες. Αυτό θα βοηθήσει επίσης στην ενσωμάτωση της θεωρίας και της πρακτικής. Η πρακτική μάθηση θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη δεξιοτήτων για την εργασία σε περιβάλλοντα κοινότητας και πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Ωστόσο, οι φοιτητές θα πραγματοποιήσουν επίσης πρακτική άσκηση σε οξέα νοσοκομεία για να διασφαλίσουν ότι κατανοούν πλήρως το ρόλο της οξείας περίθαλψης και τη διασύνδεση μεταξύ νοσοκομειακών και εξωνοσοκομειακών ρυθμίσεων. Όλοι οι σπουδαστές θα πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση σχετική με τον τομέα ή τους τομείς της πρακτικής τους. Οι φοιτητές θα αντιμετωπίσουν επίσης τις απαιτήσεις του NMC και της ΕΕ (όπου απαιτείται) όσον αφορά την εμπειρία του πλήρους φάσματος των περιβαλλόντων περίθαλψης.

Έτος 2

Η διαχείριση των μακροχρόνιων παθήσεων αποτελεί βασική εστίαση για τους νοσηλευτές που εργάζονται σε περιβάλλοντα κοινοτικής και πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Αυτή η ενότητα θα βασιστεί σε όσα οι φοιτητές έμαθαν στο έτος 1 και θα αναπτύξει την κατανόηση των συνεχιζόμενων αναγκών που προκύπτουν από τις μακροχρόνιες παθήσεις και τις πολλαπλές συννοσηρότητες. Θα διερευνηθούν συνήθεις μακροχρόνιες παθήσεις, όπως οι ψυχικές παθήσεις, ο διαβήτης, το εγκεφαλικό επεισόδιο, η άνοια, ο καρκίνος, η καρδιακή ανεπάρκεια, οι αναπνευστικές παθήσεις, η νόσος του Πάρκινσον, η σκλήρυνση κατά πλάκας και οι χρόνιες πληγές. Οι φοιτητές θα επανεξετάσουν τις δεξιότητές τους στην αξιολόγηση κατά τη συλλογή δεδομένων σχετικά με τις σωματικές, ψυχικές, γνωστικές, συμπεριφορικές και κοινωνικές ανάγκες των ατόμων. Θα δοθεί έμφαση στη συνεργασία με τα άτομα, τις οικογένειές τους και τους φροντιστές τους για τον σχεδιασμό της ανθρωποκεντρικής φροντίδας. Οι σπουδαστές θα ενθαρρυνθούν να διερευνήσουν τις συνεχείς επιπτώσεις των επιλογών του τρόπου ζωής και των κοινωνικών συνθηκών. Θα μάθουν πώς να υποστηρίζουν τους ανθρώπους να κάνουν υγιεινές επιλογές και να διατηρούν την ανεξαρτησία τους - για παράδειγμα, μέσω της σωματικής άσκησης και της διατήρησης της δραστηριότητας. Οι σπουδαστές θα αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητές τους στο σχεδιασμό της φροντίδας και θα μελετήσουν τις τεκμηριωμένες κατευθυντήριες γραμμές που στηρίζουν τη φροντίδα. Θα εξεταστεί επίσης η επιρροή της πολιτικής υγείας και κοινωνικής φροντίδας και των οικονομικών της υγείας. Το επίκεντρο της ενότητας θα βρίσκεται σταθερά σε περιβάλλοντα κοινοτικής και πρωτοβάθμιας φροντίδας, συμπεριλαμβανομένων των οίκων φροντίδας, των ξενώνων. Οι φοιτητές θα εξετάσουν το ρόλο του κοινοτικού νοσηλευτή στην παροχή φροντίδας για κοινές μακροχρόνιες παθήσεις, όπως ο καρκίνος, εκτός των εξειδικευμένων υπηρεσιών. Θα δοθεί επίσης έμφαση στην αποφυγή νοσηλείας, στο σχεδιασμό εξιτηρίου και στη συνεργασία μεταξύ των υπηρεσιών μέσω ολοκληρωμένων υπηρεσιών υγείας και περίθαλψης.

Αυτή η ενότητα θα αναπτύξει περαιτέρω τους φοιτητές μέσω της πρακτικής μάθησης σε θέσεις πρακτικής άσκησης και της προσομοίωσης μάθησης. Η ενότητα επικεντρώνεται στη συνεχή ανάπτυξη των επαγγελματικών αξιών, γνώσεων και δεξιοτήτων που απαιτούνται για την παροχή ασφαλούς, αποτελεσματικής, συμπονετικής και τεκμηριωμένης ανθρωποκεντρικής φροντίδας. Η ενότητα θα προετοιμάσει τους φοιτητές για κάθε πρακτική άσκηση, ώστε να διασφαλιστεί η μεγιστοποίηση της μάθησης. Υπάρχει ιδιαίτερη προετοιμασία πριν από την πρώτη πρακτική άσκηση, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι φοιτητές κατανοούν τι αναμένεται από αυτούς ως φοιτητές του έτους 2 και ότι έχουν εκπληρώσει τις συνεχείς απαιτήσεις για την υποχρεωτική εκπαίδευση. Οι φοιτητές θα πραγματοποιήσουν επίσης περαιτέρω μάθηση στο Κέντρο Κλινικής Προσομοίωσης για να εξασκηθούν και να αναπτύξουν περισσότερες τεχνικές κλινικές δεξιότητες. Αυτό θα ενσωματώσει περαιτέρω τη θεωρία και την πρακτική. Η πρακτική μάθηση θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω ανάπτυξη δεξιοτήτων για την εργασία σε περιβάλλοντα κοινότητας και πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Όλοι οι σπουδαστές θα πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση σχετική με τον τομέα ή τους τομείς της πρακτικής τους. Οι φοιτητές θα αντιμετωπίσουν επίσης τις απαιτήσεις του NMC και της ΕΕ (όπου απαιτείται) όσον αφορά την εμπειρία του πλήρους φάσματος των περιβαλλόντων φροντίδας.

Αυτή η ενότητα θα βοηθήσει τους φοιτητές να αναπτύξουν τις γνώσεις τους σχετικά με την τεκμηριωμένη πρακτική στη νοσηλευτική και επίσης τις δεξιότητες κριτικής σκέψης. Θα συζητηθεί η σημασία και η εφαρμογή της τεκμηριωμένης πρακτικής στην κοινοτική υγεία και φροντίδα. Οι φοιτητές θα επανεξετάσουν τα πλαίσια της τεκμηριωμένης πρακτικής και τις ιεραρχίες των αποδείξεων. Η ενότητα θα βασιστεί στις δεξιότητες αναζήτησης βιβλιογραφίας που αναπτύχθηκαν στο έτος 1 και θα παρέχει μια πιο εμπεριστατωμένη και ισχυρή προσέγγιση στις στρατηγικές αναζήτησης. Το προσωπικό της βιβλιοθήκης θα βοηθήσει τους φοιτητές να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες για την πραγματοποίηση βιβλιογραφικής αναζήτησης. Το μάθημα θα βασιστεί στις γνώσεις της ερευνητικής διαδικασίας και θα παρέχει περαιτέρω εμβάθυνση στις μεθοδολογίες έρευνας. Θα εξεταστούν διάφορες ποσοτικές και ποιοτικές μέθοδοι με τη χρήση σχετικών ερευνητικών μελετών. Η εργαλειοθήκη κριτικής σκέψης θα παρέχει πλαίσια για την ανάλυση της ποιότητας και της αξιοπιστίας των δημοσιευμένων ερευνών, εντοπίζοντας τα μεθοδολογικά πλεονεκτήματα και αδυναμίες. Θα αναπτυχθούν επίσης βασικές δεξιότητες γραμματισμού, όπως η κατασκευή ενός συνεκτικού επιχειρήματος. Θα εξεταστούν δεοντολογικά ζητήματα κατά τη διάρκεια της έρευνας, συμπεριλαμβανομένης της συμμετοχής των χρηστών και των φροντιστών υπηρεσιών. Θα εισαχθεί επίσης η χρήση της τεκμηριωμένης πρακτικής στην ασφάλεια και τη βελτίωση της ποιότητας και οι φοιτητές θα διερευνήσουν μια σειρά από μεθοδολογίες βελτίωσης που χρησιμοποιούνται τακτικά, όπως ο έλεγχος. Θα γίνει σύνδεση με την προετοιμασία των μαθητών για το σχέδιο βελτίωσης υπηρεσιών Y3. Το προσωπικό θα μοιραστεί την έρευνά του προκειμένου να απεικονίσει το περιεχόμενο της ενότητας. Θα εξεταστούν επίσης οι σταδιοδρομίες στη νοσηλευτική έρευνα για την προετοιμασία της απασχολησιμότητας.

Αυτή η ενότητα θα εισαγάγει τους φοιτητές στην έννοια της οξείας επιδείνωσης της σωματικής και ψυχικής υγείας. Το περιεχόμενο θα βασιστεί στην εκμάθηση από το πρώτο έτος με την επανάληψη της βασικής ανατομίας, φυσιολογίας, παθοφυσιολογίας και φαρμακολογίας. Θα επανεξετάσει επίσης τις δεξιότητες αξιολόγησης και τον τρόπο προσδιορισμού των προτεραιοτήτων για ανθρωποκεντρική φροντίδα. Σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος θα υπάρχουν συνδέσεις με την πρακτική μάθηση. Η ενότητα στηρίζεται στη νοσηλευτική διαδικασία, αλλά το κύριο πλαίσιο για την αξιολόγηση και τη διαχείριση της επιδείνωσης της σωματικής υγείας είναι η προσέγγιση ABCDE (αεραγωγοί, αναπνοή, κυκλοφορία, αναπηρία, έκθεση). Οι φοιτητές θα διερευνήσουν τις συνήθεις αιτίες της φυσικής επιδείνωσης και θα εξασκηθούν σε μια συστηματική προσέγγιση στην αξιολόγηση και τη διαχείριση. Η ενότητα θα επικεντρωθεί σε απειλές για τη ζωή, όπως η απόφραξη των αεραγωγών, η οξεία αναπνευστική δυσχέρεια, το σοκ, η σήψη, τα οξέα στεφανιαία σύνδρομα, η οξεία νεφρική βλάβη, το εγκεφαλικό επεισόδιο, τα επείγοντα διαβητικά περιστατικά, η οξεία κοιλιά, ο οξύς πόνος και η υπερβολική δόση. Η ενότητα θα καλύψει τις οξείες διαταραχές, την επιδείνωση των μακροχρόνιων παθήσεων και την προεγχειρητική και μετεγχειρητική φροντίδα. Θα καλυφθούν τεκμηριωμένες παρεμβάσεις, όπως η διαχείριση των αεραγωγών, η τοποθέτηση, η οξυγονοθεραπεία, τα ενδοφλέβια υγρά, τα επείγοντα φάρμακα, η αξιολόγηση, η συνεχής παρακολούθηση και οι έρευνες, η κλιμάκωση της φροντίδας και η επείγουσα μεταφορά. Οι φοιτητές θα διερευνήσουν επίσης τις αποφάσεις για το τέλος της ζωής, συμπεριλαμβανομένης της αναγνώρισης του θανάτου, των αποφάσεων για τη μη απόπειρα καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης (DNACPR), του εκ των προτέρων σχεδιασμού φροντίδας και της δωρεάς οργάνων. Οι φοιτητές θα διερευνήσουν την προσέγγιση της επιδείνωσης στην κοινότητα, την πρωτοβάθμια περίθαλψη και το νοσοκομειακό περιβάλλον. Η ενότητα θα καλύψει επίσης τις αρχές της ασφάλειας των ασθενών.

Αυτή η ενότητα θα προετοιμάσει τους φοιτητές για το ρόλο τους στη χορήγηση και βελτιστοποίηση φαρμάκων, ιδίως σε περιβάλλοντα κοινοτικής και πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Οι φοιτητές θα επανεξετάσουν όσα έχουν μάθει στο μάθημα Εφαρμοσμένη Ανθρώπινη Βιολογία του έτους 1 και θα αναπτύξουν τις γνώσεις τους στη φαρμακολογία, τη φαρμακοδυναμική και τη φαρμακοκινητική. Οι φοιτητές θα τις εφαρμόσουν στην αξιολόγηση των ανθρώπων κατά τη συλλογή δεδομένων σχετικά με τη σωματική, ψυχική, γνωστική και συμπεριφορική κατάσταση. Θα διερευνηθεί μια σειρά κοινών φαρμάκων που χρησιμοποιούνται σε όλη τη διάρκεια της ζωής, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης και των ενδείξεών τους, αν και οι φοιτητές θα επικεντρωθούν στο δικό τους πεδίο (ή πεδία) πρακτικής. Οι φοιτητές θα μάθουν να αναγνωρίζουν τις επιδράσεις των φαρμάκων, τις αλλεργίες, τις ευαισθησίες στα φάρμακα, τις παρενέργειες, τις αντενδείξεις, τα ασυμβίβαστα, τις ανεπιθύμητες ενέργειες, την υπερδοσολογία, τα λάθη συνταγογράφησης και τις επιπτώσεις της πολυφαρμακευτικής χρήσης και της χρήσης φαρμάκων χωρίς ιατρική συνταγή.

Έτος 3

Αυτή η ενότητα θα απαιτήσει από τους φοιτητές να προβληματιστούν σχετικά με το ρόλο τους ως ηγέτη και διευθυντή σε ομάδες υγείας και φροντίδας. Η εστίαση θα είναι στο να είναι αποτελεσματικοί μέσα στην πολυπλοκότητα των κοινοτικών και πρωτοβάθμιων μονάδων φροντίδας. Οι φοιτητές θα διερευνήσουν τις αρχές της αποτελεσματικής ηγεσίας, της διαχείρισης, της δυναμικής και της κουλτούρας των ομάδων και των οργανισμών και θα τις εφαρμόσουν στην ομαδική εργασία και τη λήψη αποφάσεων. Οι φοιτητές θα προβληματιστούν σχετικά με την ικανότητά τους να ηγούνται και να διαχειρίζονται τον δικό τους φόρτο εργασίας και τις δικές τους ευθύνες, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης του χρόνου, της ιεράρχησης προτεραιοτήτων και της ανάθεσης αρμοδιοτήτων. Οι φοιτητές θα διερευνήσουν επίσης πώς να λαμβάνουν και να αξιοποιούν εποικοδομητική ανατροφοδότηση. Οι φοιτητές θα εξετάσουν τις δικές τους ηγετικές δυνατότητες και την ικανότητά τους να καθοδηγούν, να υποστηρίζουν και να παρακινούν άτομα και να αλληλεπιδρούν με αυτοπεποίθηση εντός της διεπιστημονικής ομάδας. Θα εξετάσουν επίσης τον εαυτό τους ως αποτελεσματικό πρότυπο για τους άλλους.

Σε αυτή την ενότητα, οι φοιτητές θα αναλάβουν ένα σχέδιο βελτίωσης υπηρεσιών που θα εφαρμοστεί σε έναν τομέα πρακτικής της επιλογής τους. Θα επιδείξουν ανεξάρτητη μάθηση με την υποστήριξη ενός μέλους του ακαδημαϊκού προσωπικού. Οι φοιτητές θα διερευνήσουν κριτικά την ασφάλεια και την ποιότητα της φροντίδας και θα εφαρμόσουν τις αρχές της συνεχούς βελτίωσης για να προτείνουν αλλαγές στην πρακτική. Οι σπουδαστές θα επανεξετάσουν τις έννοιες της ασφάλειας, της εκτίμησης κινδύνου, της αξιολόγησης της ποιότητας, των μεθοδολογιών βελτίωσης και της βελτίωσης των υπηρεσιών που διερευνήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Θα γίνουν επίσης συνδέσεις με τις ταυτόχρονες ενότητες του έτους 3 που επικεντρώνονται στην ανάπτυξη του εαυτού και των άλλων και στην ηγεσία και το συντονισμό της φροντίδας (όπου χρειάζεται). Η πολιτική υγείας και κοινωνικής φροντίδας θα επανεξεταστεί επίσης για να την εφαρμόσουν οι φοιτητές στα έργα τους. Η ενότητα θα ενισχύσει και θα παρέχει περαιτέρω μάθηση σχετικά με την πρακτική που βασίζεται σε στοιχεία, την ερευνητική διαδικασία, την αναζήτηση και την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, τις μεθόδους έρευνας, τον έλεγχο και άλλες πηγές δεδομένων που παρουσιάστηκαν στην ενότητα της πρακτικής που βασίζεται σε στοιχεία στο έτος 2. Οι φοιτητές θα μάθουν επίσης τις αρχές της σύνταξης βασικών πολιτικών, διαδικασιών, πρωτοκόλλων και επιχειρηματικών περιπτώσεων. Οι κλινικοί ηγέτες που συμμετέχουν στη βελτίωση των υπηρεσιών θα μοιραστούν την εμπειρία τους με τους φοιτητές για να παρουσιάσουν τη διαδικασία. Η ενότητα θα βοηθήσει στην προετοιμασία των φοιτητών για τον ρόλο τους στην παρακολούθηση της ασφάλειας και της ποιότητας ως εγγεγραμμένος νοσηλευτής. Θα τους βοηθήσει επίσης να προετοιμαστούν για πιθανούς ρόλους ως ηγέτες και διευθυντές που είναι υπεύθυνοι για τη βελτίωση των υπηρεσιών.

Αυτή η ενότητα θα βασιστεί στη μάθηση από τις ειδικές για το πεδίο ενότητες του έτους 2. Ωστόσο, θα δοθεί πολύ μεγαλύτερη έμφαση στους νοσηλευτές που ηγούνται και συντονίζουν τη φροντίδα σε ολοκληρωμένα συστήματα υγείας και περίθαλψης, μεταξύ άλλων μεταξύ κοινοτικών και ενδονοσοκομειακών υπηρεσιών, καθώς και υπηρεσιών σωματικής και ψυχικής υγείας. Οι φοιτητές θα επανεξετάσουν την πολιτική υγείας και κοινωνικής φροντίδας και, ειδικότερα, τη στροφή προς την παροχή φροντίδας εκτός νοσοκομείων. Το μάθημα θα διερευνήσει την ανάπτυξη των ολοκληρωμένων υπηρεσιών υγείας και περίθαλψης και την ποικιλία των μοντέλων που έχουν αναπτυχθεί τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο. Οι φοιτητές θα εξετάσουν τις σύγχρονες και μελλοντικές πιθανές κατευθύνσεις της πολιτικής αλλαγής προκειμένου να προλάβουν τις επιπτώσεις στους χρήστες υπηρεσιών, τους φροντιστές, το εργατικό δυναμικό στον τομέα της υγείας και της περίθαλψης και την οικονομία. Οι φοιτητές θα συγκρίνουν και θα αντιπαραβάλλουν παρελθοντικούς, τρέχοντες και μελλοντικούς τρόπους εργασίας. Το μάθημα θα αναλύσει το ταξίδι του χρήστη των υπηρεσιών μέσω των ολοκληρωμένων υπηρεσιών για να αναδείξει τα δυνατά και αδύνατα σημεία τους και να διερευνήσει το ταξίδι του χρήστη των υπηρεσιών.

Αυτή η ενότητα θα αναπτύξει περαιτέρω τους φοιτητές μέσω της πρακτικής μάθησης στην τελική πρακτική τους άσκηση και της προσομοίωσης μάθησης για εργασία σε διάφορα περιβάλλοντα. Η έμφαση δίνεται στην εδραίωση της πρακτικής και την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης κατά την καθοδήγηση και τον συντονισμό ασφαλούς, αποτελεσματικής, συμπονετικής και τεκμηριωμένης ανθρωποκεντρικής φροντίδας. Η ενότητα θα προετοιμάσει τους φοιτητές για κάθε πρακτική άσκηση ώστε να διασφαλιστεί η μεγιστοποίηση της μάθησης. Υπάρχει ιδιαίτερη προετοιμασία πριν από την τελική πρακτική άσκηση, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι φοιτητές κατανοούν τι αναμένεται από αυτούς ως φοιτητές της τελικής πρακτικής άσκησης. Οι φοιτητές θα πρέπει επίσης να επικαιροποιήσουν τυχόν απαιτούμενη υποχρεωτική εκπαίδευση. Οι φοιτητές θα πραγματοποιήσουν περαιτέρω μάθηση στο Κέντρο Κλινικής Προσομοίωσης για να αναπτύξουν κάποιες τελικές τεχνικές κλινικές δεξιότητες, αλλά κυρίως για να εστιάσουν στις δεξιότητες ηγεσίας, διαχείρισης και συντονισμού. Οι φοιτητές θα εξασκηθούν επίσης σε δεξιότητες για την επίβλεψη άλλων φοιτητών. Αυτό θα ενσωματώσει περαιτέρω τη θεωρία και την πράξη.

Θέσεις εργασίας & προοπτικές καριέρας

15 μήνες μετά την αποφοίτησή τους, οι απόφοιτοι αυτού του μαθήματος ρωτήθηκαν για το τι κάνουν και αν εργάζονται σχετικά με την τρέχουσα εργασία τους και τις προοπτικές τους.

Τρέχουσες θέσεις εργασίας

Απαιτούμενο επίπεδο δεξιοτήτων εργασίας μετά από 15 μήνες

Θέσεις εργασίας των αποφοίτων αυτού του μαθήματος (15 μήνες μετά την αποφοίτηση)

Το παρακάτω παράδειγμα βασίζεται σε όλους τους αποφοίτους Adult Nursing BSc (Hons) από Πανεπιστήμιο του Roehampton

15% Επαγγελματίες φυσικών και κοινωνικών επιστημών
10% Επαγγέλματα πωλήσεων
10% Στοιχειώδη επαγγέλματα
10% Επαγγελματίες της θεραπείας
10% Συνεργάτες επιστήμης, μηχανικής και τεχνολογίας
10% Συνεργαζόμενοι επαγγελματίες υγείας
5% Γραμματεία και συναφή επαγγέλματα
5% Επαγγελματίες του χρηματοοικονομικού τομέα
5% Επαγγελματίες επιχειρήσεων, έρευνας και διοίκησης
5% Επαγγελματίες των μέσων μαζικής ενημέρωσης

Απαιτήσεις εισόδου / Εισαγωγές

Ελάχιστο απαιτούμενο Δασμολόγιο UCAS

• A level, International Baccalaureate, relevant Access to HE diplomas and BTEC extended diploma qualifications. One subject must be science or health-related. • GCSEs including English Language, Mathematics Grades C or 4 minimum; a Science subject is desirable • Non-native speakers who do not have the equivalent of GCSE English at Grades C or 4 require a minimum IELTS score of 6.5 in writing alongside a minimum of 7.0 in reading, listening and speaking, with a minimum overall score of 7.0 – or equivalent qualification https://www.nmc.org.uk/registration/joining-the-register/english-language-requirements/

Δασμολόγιο UCAS των αποδεκτών φοιτητών για αυτό το μάθημα

Απαιτήσεις προσόντων

Απαιτήσεις αγγλικής γλώσσας

Βαθμός Πρόσθετα Στοιχεία
IELTS (Academic) 7 Writing 6.5, Reading 7.0, Listening, 7.0, Speaking, 7.0

Λάβετε συμβουλές σχετικά με το ποια foundation προγράμματα είναι καλύτερα ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε τις σπουδές σαςAdult Nursing, BSc (Hons), εάν δεν πληροίτε τις ελάχιστες απαιτήσεις όσον αφορά τη βαθμολογία UCAS, τη βαθμολογία στα A Levels ή τις απαιτήσεις γνώσης Αγγλικών.

έξοδα

Δίδακτρα Νοσηλευτική ενηλίκων BSc (Hons)

Channel Islands £9250 έτος 1
Αγγλία £9250 έτος 1
Βόρεια Ιρλανδία (Ηνωμένο Βασίλειο) £9250 έτος 1
Σκωτία £9250 έτος 1
Ουαλία £9250 έτος 1
Διεθνή £13145 έτος 1

Πρόσθετες πληροφορίες για τα τέλη

Κόστος για την είσοδο το 2020.

Μέσο κόστος διαβίωσης φοιτητών σε ΗΒ

Ενοίκιο £518
Νερό, φυσικό αέριο ηλεκτρισμός, internet (στο σπίτι) £50
Ψώνια σούπερ μάρκετ 81£
Ένδυση £35
Φαγητό έξω £33
Αλκοόλ 27£
Takeaways / παραδόσεις φαγητού £30
Έξοδος / διασκέδαση (εκτός αλκοόλ, φαγητό) £24
Διακοπές και ταξίδια Σαββατοκύριακου 78£
Μετακινήσεις εντός της πόλης £17
Φροντίδα/αθλήματα £20
Χαρτικά / βιβλία £13
Κινητό τηλέφωνο / internet 13£
Καλωδιακή τηλεόραση / streaming £7
Ασφάλιση 51£
Άλλο 1092£
Μέσο κόστος διαβίωσης φοιτητών £95

Το Λονδίνο κοστίζει περίπου 34% περισσότερο από τον μέσο όρο, κυρίως λόγω του ότι το ενοίκιο είναι 67% υψηλότερο από τον μέσο όρο άλλων πόλεων. Για τους φοιτητές που διαμένουν σε σπουδαστικές εστίες, το κόστος του νερού, του φυσικού αερίου, του ηλεκτρικού ρεύματος, του wifi περιλαμβάνεται γενικά στο ενοίκιο. Οι φοιτητές σε μικρότερες πόλεις, όπου η διαμονή βρίσκεται σε κοντινή απόσταση με τα πόδια/ποδήλατο, το κόστος μεταφοράς τείνει να είναι σημαντικά μικρότερο.

Πώς να υποβάλλετε αίτηση

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων:

1 Ιανουαρίου 2024

Αυτή είναι η προθεσμία για τη συμπλήρωση και αποστολή των αιτήσεων για το συγκεκριμένο κύκλο σπουδών. Εάν το πανεπιστήμιο ή το κολέγιο έχει ακόμη διαθέσιμες θέσεις, μπορείς να υποβάλεις αίτηση μετά την ημερομηνία αυτή, αλλά η αίτησή σου δεν είναι εγγυημένο ότι θα εξεταστεί.

Πιθανοί Πόντοι Εισαγωγής:

  • έτος 1 (Προεπιλεγμένο σημείο εισόδου)

Κατατάξεις του Πανεπιστήμιο του Roehampton στις κορυφαίες βρετανικές και παγκόσμιες κατατάξεις.

Προβολή του συνόλου των 17 πανεμιστημιακών κατατάξεων του Πανεπιστήμιο του Roehampton

Σχετικά με το Πανεπιστήμιο του Roehampton

Το University of Roehampton είναι ένα πανεπιστήμιο που χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση στο London Borough of Wandsworth. Το πανεπιστήμιο ξεκίνησε την ύπαρξή του ως γυναικείο κολέγιο εκπαίδευσης δασκάλων και μόλις πολύ αργότερα, το 2004, έγινε επίσημα αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο. Το Roehampton αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά κολέγια: Digby Stuart College, Froebel College, Southlands College και Whitelands College.

Λίστα με 98 Προγράμματα Σπουδών Bachelor και Master του Πανεπιστήμιο του Roehampton - Κατάλογος για Προγράμματα Σπουδών

Σύνθεση φοιτητών του Πανεπιστήμιο του Roehampton

  • Our Colleges | University of Roehampton
  • Why Roehampton?
  • I Chose Roe | University of Roehampton | Mercedes, Caroline and Kate
  • Placement Tips and Advice for Primary Ed Students | University of Roehampton
  • #AskTwice - University of Roehampton
  • I Chose Roe | University of Roehampton | Rosie, Iso, Jake and Lisa

Πού διδάσκεται αυτό το πρόγραμμα

University of Roehampton
map marker Προβολή χάρτη
University Centre Croydon
map marker Προβολή χάρτη
Main Site - Erasmus House
map marker Προβολή χάρτη

Παρόμοια μαθήματα

Πρόγραμμα Πανεπιστήμιο Φοιτητική satis­παράταξη Άνερ­γοι Εγκατέ­λειψαν Δίδακτρα (Διεθνείς­) Χρέωση UCAS Πόλη
Νοσηλευτικές σπουδές (ενηλίκων) (Προεγγραφή) BSc (Hons) Πανεπιστήμιο Teesside
(Teesside University)
59% 0% 2% £13000 136 Μίντλεσμπρο Oncampus πλήρους απασχόλησης
Νοσηλευτική (παιδιά) BSc (Hons) Πανεπιστήμιο East Anglia
(University of East Anglia)
52% 10% 0% £17100 £18000 150 Νόργουιτς Oncampus πλήρους απασχόλησης
Νοσηλευτική (ενηλίκων) BN (Hons) Πανεπιστήμιο του Cardiff
(Cardiff University)
68% 0% 3% £22950 162 Κάρντιφ Oncampus πλήρους απασχόλησης
Νοσηλευτικές Σπουδές (Παιδί) BSc Πανεπιστήμιο Glasgow Caledonian
(Glasgow Caledonian University)
64% 0% 15% £12250 183 Γλασκώβη Oncampus πλήρους απασχόλησης
Νοσηλευτική (παιδί) BSc (Hons) Πανεπιστήμιο του Worcester
(University of Worcester)
50% 1% 5% £13100 126 Ουόρσεστερ Oncampus πλήρους απασχόλησης
Νοσηλευτική ενηλίκων BSc Πανεπιστήμιο του Dundee
(University of Dundee)
64% 0% 0% £19500 128 Νταντί Oncampus πλήρους απασχόλησης
Νοσηλευτική (ενηλίκων) με έτος θεμελίωσης BN (Hons) Πανεπιστήμιο του Keele
(University of Keele)
71% 0% 7% £19800 158 Newcastle pod Lymeom Oncampus πλήρους απασχόλησης
Νοσηλευτική (ενηλίκων) (Νοσοκομεία Mid Yorkshire) BSc (Hons) Πανεπιστήμιο του Bradford
(University of Bradford)
92% 2% 3% £20118 142 Μπράντφορντ Oncampus πλήρους απασχόλησης
Νοσηλευτική (Ενηλίκων) BMedSc (Hons) Πανεπιστήμιο του Sheffield
(The University of Sheffield)
89% 2% 2% £24450 153 Σέφιλντ Oncampus πλήρους απασχόλησης
Νοσηλευτική (Παιδική) BSc (Hons) BSc (Hons) Πανεπιστήμιο του Bradford
(University of Bradford)
57% 0% 0% £20118 £21124 142 Μπράντφορντ Oncampus πλήρους απασχόλησης