Σχεδιασμός μόδας (μάρκετινγκ)
BA (Hons)
Regent's University London
- Πανεπιστήμιο Regent's London

Βασικά Στοιχεία Σπουδών
Περιγραφή προγράμματος σπουδών
Η κατεύθυνση BA (Hons) Fashion Design (Marketing) θα σας δώσει την ευκαιρία να αναπτύξετε δημιουργικές σχεδιαστικές λύσεις και σειρές μόδας για συγκεκριμένα επίπεδα της αγοράς που υποστηρίζονται από μια βαθιά κατανόηση του καταναλωτή και της αγοράς.
Σε αυτό το πρόγραμμα θα μάθετε τη βασική θεωρία και τις πρακτικές δεξιότητες που χρειάζεστε για να γίνετε σχεδιαστής, όπως:
-
Σχέδιο
-
Σχεδιασμός με τη βοήθεια υπολογιστή
-
Κατασκευή ενδυμάτων
Στο Regent's είμαστε υπερήφανοι για την παροχή μιας εξατομικευμένης εκπαίδευσης στον τομέα του σχεδιασμού, όπου θα μπορείτε να σπουδάσετε σε μικρές ομάδες, προσφέροντάς σας υψηλό επίπεδο επαφής με τους καθηγητές και σαφή εστίαση στην ανάπτυξη των ιδιαίτερων ενδιαφερόντων και ικανοτήτων σας. Οι καθηγητές σας θα αξιοποιήσουν την πλούσια εμπειρία τους στον κλάδο και την εξειδικευμένη τεχνογνωσία τους στον τομέα της μόδας, για να υποστηρίξουν πλήρως τη γνώση σας σχετικά με τις τρέχουσες πρακτικές του κλάδου και την ανάπτυξη των ατομικών σας ταλέντων στους επιλεγμένους τομείς σπουδών σας.
Τι θα μάθεις
Περιεχόμενο προγράμματος: Ως φοιτητής/φοιτήτρια του προγράμματος σπουδών: Fashion Design (Marketing), BA (Hons) θα παρακολουθήσεις τα εξής μαθήματα.
Έτος 1
Αυτή η ενότητα σας διδάσκει τη διαδικασία του σχεδιασμού, δουλεύοντας με βάση ένα καθορισμένο brief και χρησιμοποιώντας μια τρέχουσα έκθεση ως πρωταρχική πηγή έμπνευσης. Θα εισαχθείτε στην έρευνα (πρωτογενή και δευτερογενή), τη δημιουργία ιδεών, το σχεδιασμό, την ανάπτυξη του σχεδιασμού και την παρουσίαση των σχεδιαστικών αποτελεσμάτων. Θα κατανοήσετε πώς να εφαρμόζετε μια σειρά από διαδικασίες δημιουργικής εργασίας: από την έμπνευση, τις ιδέες σχεδιασμού, το προϊόν. Θα μάθετε πώς να επεξεργάζεστε τη διαδικασία ανάλυσης και επιλογής που καταλήγει στο σχεδιασμό της γκάμας και την ανάπτυξη της συλλογής.
Σε αυτή την ενότητα θα αποκτήσετε γνώσεις σχετικά με το ρόλο του μάρκετινγκ στη βιομηχανία της μόδας. Θα αναπτύξετε τις γνώσεις σας για τη μόδα και τις επιχειρήσεις μόδας και την ικανότητά σας να μένετε σε επαφή με τις εξελίξεις στην αιχμή του δόρατος αυτής της ταχέως εξελισσόμενης βιομηχανίας. Θα μάθετε για βασικές θεωρίες, εργαλεία και μεθοδολογίες μάρκετινγκ μόδας και θα τις εφαρμόσετε σε έργα σχετικά με τη σύγχρονη αγορά μόδας. Θα εξερευνήσετε διεξοδικά το φάσμα των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ στις οποίες εμπλέκονται οι εταιρείες μόδας. Θα ολοκληρώσετε έργα όπου θα εφαρμόσετε τη θεωρία στην πράξη σε εργασίες που περιλαμβάνουν την ανάπτυξη μιας διαφημιστικής εκστρατείας και των σχετικών οπτικών, εικονικών και κειμενικών εργασιών.
Θα εισαχθείτε στις θεμελιώδεις εξελίξεις της ευρωπαϊκής μόδας από τον 18ο αιώνα έως τη σύγχρονη εποχή. Θα καλυφθεί η κοινωνική, πολιτική, τεχνολογική, καθώς και η ευρύτερη ιστορία της τέχνης/σχεδιασμού, ώστε να τοποθετηθεί η μόδα σε ένα πλαίσιο. Τόσο η ιστορική γνώση όσο και η κατανόηση του πλαισίου ενισχύουν την κατανόηση ή/και την πρακτική σας στη σύγχρονη μόδα.
Σε αυτό το μάθημα θα μελετήσετε τη συμπεριφορά των καταναλωτών, αναλύοντας τη σχέση της με τον τρόπο που οι καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα και μάρκες μόδας. Θα επικεντρωθείτε στην έρευνα των χαρακτηριστικών των καταναλωτών και των τάσεων που εμπνέουν και επηρεάζουν την αγορά προϊόντων μόδας. Θα αναπτύξετε κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα πολιτιστικά, κοινωνικά, προσωπικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών επηρεάζουν την αγοραστική τους συμπεριφορά. Θα αναπτύξετε κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα χαρακτηριστικά των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων των δημογραφικών στοιχείων, της κοινωνικής τάξης, του κύκλου ζωής, των ομάδων αναφοράς, του τρόπου ζωής, των αξιών και των χαρακτηριστικών, επηρεάζουν την ανάπτυξη και το μάρκετινγκ των διεθνών προϊόντων και εμπορικών σημάτων μόδας. Θα μάθετε πώς οι ερευνητές της αγοράς επικοινωνούν αποτελεσματικά τα ευρήματά τους σε άλλους, μέσω στατιστικών, βιογραφικών και οπτικών σχημάτων.
Πρόκειται για ένα κοινό μάθημα για όλο το Πανεπιστήμιο, το οποίο διευκολύνει τη διαπροσωπική, διαπολιτισμική και διεπιστημονική μάθηση για όλους τους φοιτητές του έτους 1 που είναι εγγεγραμμένοι στα προγράμματα σπουδών του Regent. Το μάθημα εισάγει μια σειρά ιδεών και τρόπων σκέψης που βασίζονται στις αξίες του Πανεπιστημίου, οι οποίες αντικατοπτρίζονται στα μαθησιακά του αποτελέσματα. Σας ενθαρρύνει να αλληλεπιδράσετε με την ευρύτερη πανεπιστημιακή κοινότητα, τόσο σε κοινωνικό όσο και σε ακαδημαϊκό επίπεδο, για να ξεπεράσετε τα φυσικά και πνευματικά σύνορα των προγραμμάτων σπουδών σας.
Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να σας εξοπλίσει με τις θεμελιώδεις δεξιότητες κατασκευής ενδυμάτων και τεχνικές δεξιότητες που θα χρησιμοποιήσετε καθ' όλη τη διάρκεια του προγράμματος σπουδών σας. Η ενότητα σας εισάγει στις βασικές έννοιες της ανάπτυξης και κατασκευής ενδυμάτων, προχωρώντας από ένα αρχικό σχέδιο σχεδιασμού μέχρι το ολοκληρωμένο ένδυμα. Θα εισαχθείτε στη βασική ορολογία, τις τεχνικές ραψίματος και κοπής που θα σας επιτρέψουν να σχεδιάζετε και να σχεδιάζετε δισδιάστατα μπλοκ/πρότυπα. Στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσετε αυτά τα σχέδια, σε συνδυασμό με μια επιλογή υφασμάτων για να κατασκευάσετε απλά τρισδιάστατα ενδύματα.
Έτος 2
Θα συνεχίσετε να αναπτύσσετε το σχέδιο της φιγούρας της μόδας και θα προωθήσετε την ικανότητά σας να επικοινωνείτε την κίνηση, τα υφάσματα, τις υφές και την κατασκευή, προκειμένου να αναπτύξετε την αντίληψη και την οπτική σας ερμηνεία των ενδυμάτων και τον τρόπο με τον οποίο σχετίζονται με την ανθρώπινη μορφή. Αυτό θα περιλαμβάνει σχέδιο από το μοντέλο και τα ενδύματα, πειραματικές προσεγγίσεις με τη χρήση μικτών μέσων και χρωμάτων μέχρι τη χρήση CAD και ψηφιακής απεικόνισης.
Αυτή η ενότητα θα διερευνήσει μερικά από τα κύρια ζητήματα που αφορούν τη μόδα στη σύγχρονη κοινωνία. Θα εισαχθείτε σε έννοιες και θεωρίες που θα σας βοηθήσουν να σκεφτείτε κριτικά και να διερευνήσετε την κοινωνική/οικονομική/πολιτική και πολιτιστική θέση και σημασία της μόδας.
Αυτή η ενότητα σας δίνει την ευκαιρία να μελετήσετε τη διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης στρατηγικής σε σχέση με το μάρκετινγκ, την προώθηση και την επικοινωνία της μόδας. Η ενότητα σας μεταφέρει από την αρχική ιδέα, την έρευνα και την ανάλυση, μέσω της ανάπτυξης ιδεών μέχρι τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Θα μάθετε για τις θεωρίες και τις δραστηριότητες που εμπλέκονται στη διαχείριση του μάρκετινγκ και θα αναπτύξετε τόσο τις δεξιότητες κριτικής έρευνας και ανάλυσης όσο και την ικανότητά σας να συμμετέχετε στη δημιουργική ανάπτυξη.
Αυτή η ενότητα θα σας δώσει τη δυνατότητα να εξερευνήσετε και να δημιουργήσετε σχεδιαστικές έννοιες μέσω της έρευνας, της παραγωγής ιδεών, του σχεδιαστικού πειραματισμού, της ανάπτυξης τουαλέτας και της ερμηνείας ενός σύντομου σχεδίου. Θα σας δώσει την ευκαιρία να επιδείξετε τις δεξιότητές σας μέσω της χρήσης υφάσματος, χρώματος, υφής, σιλουέτας, σχήματος και τεχνικών κατασκευής ενδυμάτων. Θα σχεδιάσετε μια πλήρη συλλογή σύγχρονων ρούχων και στη συνέχεια θα επιλέξετε, θα κατασκευάσετε, θα φωτογραφίσετε και θα διαμορφώσετε ένα ρούχο.
Θα χτίσετε, θα επεκτείνετε και θα εφαρμόσετε τις τεχνικές, θεωρητικές και σχεδιαστικές δεξιότητες και γνώσεις που αποκτήσατε από το Design Studio 1. Αυτό το μάθημα θα σας επιτρέψει να εξερευνήσετε και να δημιουργήσετε σχεδιαστικές ιδέες μέσω εστιασμένης έρευνας, σχεδιαστικού πειραματισμού, ανάπτυξης toile και ερμηνείας ενός project brief. Θα σας δώσει την ευκαιρία να επιδείξετε περαιτέρω τις δεξιότητές σας μέσω της χρήσης υφάσματος, χρώματος, υφής, σιλουέτας, σχήματος και τεχνικών κατασκευής ενδυμάτων. Θα σχεδιάσετε μια πλήρη συλλογή ρούχων και στη συνέχεια θα επιλέξετε, θα κατασκευάσετε και θα διαμορφώσετε τουλάχιστον δύο ρούχα.
Έτος 3
Στη διπλωματική εργασία θα διερευνήσετε ένα θέμα της δικής σας επιλογής και θα το διαπραγματευτείτε με τον καθηγητή σας, ο οποίος θα καθοδηγήσει την επιλογή σας. Το θέμα θα είναι σχετικό με τη μόδα και μπορεί να είναι κάτι που έχετε αγγίξει νωρίτερα στις σπουδές σας και θέλετε να εξερευνήσετε σε βάθος. Θα είναι ένα θέμα που θα σχετίζεται κατά κάποιο τρόπο με την τελική εργασία που θέλετε να δημιουργήσετε για την ενότητα "Συλλογή" ή "Τελική μεγάλη εργασία". Η ενότητα της διπλωματικής εργασίας αφορά την επιλογή ενός θέματος, τον καθορισμό των παραμέτρων της έρευνας και τη συλλογή ερευνητικού υλικού - τόσο πρωτογενούς όσο και δευτερογενούς. Στη συνέχεια, θα προχωρήσετε στη συγγραφή της διατριβής στο full.
Η ενότητα σας επιτρέπει να εξερευνήσετε και να αναπτύξετε πλήρως καινοτόμες ιδέες, μεθόδους και διαδικασίες μέσω πειραματισμού. Η εργασία σας θα είναι αυτενεργή, επιτρέποντάς σας να επιδείξετε τις δεξιότητες που έχετε ήδη αποκτήσει και περιγράφοντας τομείς για περαιτέρω μάθηση και ανάπτυξη. Η έρευνά σας θα περιλαμβάνει εξερεύνηση και σχεδιαστική ανάπτυξη μέσω της δημιουργίας εμπνευσμένων δισδιάστατων και τρισδιάστατων έργων, τα οποία εξετάζουν τα υφάσματα, την ανάπτυξη υφασμάτων, τη δομή του ενδύματος και την ανάπτυξη σιλουέτας/σχήματος.
Η τελική σημαντική εργασία είναι μια τελική εργασία με βάση το τιμολόγιο, η οποία θα αποτελείται από τουλάχιστον τέσσερα ρούχα έτοιμα για πασαρέλα/επιδείξεις καθώς και πρόσθετα αποτελέσματα μάρκετινγκ ή προώθησης για την κάλυψη των ελάχιστων απαιτήσεων του τιμολογίου. Θα συνεχίσετε να αναπτύσσεστε και να επιδεικνύετε επαγγελματισμό μέσω της διαχείρισης του χρόνου, του σχεδιασμού και της προόδου της συλλογής σας. Τα ρούχα σας θα πρέπει να είναι πλήρως εξοπλισμένα και στυλιζαρισμένα πριν από την αξιολόγηση. Μόνο τα ενδύματα που είναι πλήρως ολοκληρωμένα και αποδεικνύουν εργασία σε επίπεδο αριστείας θα ληφθούν υπόψη για την επίδειξη μόδας αποφοίτων. Θα δημιουργήσετε επίσης ένα χαρτοφυλάκιο σχεδιασμού μόδας έτοιμο για τη βιομηχανία (ή για αίτηση για μεταπτυχιακό πρόγραμμα ή περαιτέρω σπουδές). Θα αναλύσετε τις δεξιότητές σας, τα δυνατά και αδύνατα σημεία σας, προκειμένου να δημιουργήσετε ένα χαρτοφυλάκιο εργασίας που θα είναι κατάλληλο να επιδείξετε καθώς θα επιδιώκετε το επόμενο στάδιο της καριέρας σας. Θα περιέχει μια οπτική αναπαράσταση της προσωπικής σας φιλοσοφίας σχεδιασμού, με το στυλ που έχετε αναπτύξει. Θα δημιουργήσετε επίσης ένα επαγγελματικό βιογραφικό σημείωμα που θα βασίζεται σε όλες τις σχετικές δεξιότητες και την εμπειρία σας μέχρι τώρα. Το χαρτοφυλάκιο θα παρουσιαστεί σε μια εικονική συνέντευξη.
Απαιτήσεις εισόδου / Εισαγωγές
Απαιτήσεις προσόντων
Λάβετε συμβουλές σχετικά με το ποια foundation προγράμματα είναι καλύτερα ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε τις σπουδές σαςFashion Design (Marketing), BA (Hons), εάν δεν πληροίτε τις ελάχιστες απαιτήσεις όσον αφορά τη βαθμολογία UCAS, τη βαθμολογία στα A Levels ή τις απαιτήσεις γνώσης Αγγλικών.
έξοδα
Δίδακτρα Σχεδιασμός μόδας (μάρκετινγκ) BA (Hons)
EU | £18500 | έτος 1 |
---|---|---|
Διεθνή | £18500 | έτος 1 |
Αγγλία | £18500 | έτος 1 |
Βόρεια Ιρλανδία (Ηνωμένο Βασίλειο) | £18500 | έτος 1 |
Σκωτία | £18500 | έτος 1 |
Ουαλία | £18500 | έτος 1 |
Channel Islands | £18500 | έτος 1 |
Πρόσθετες πληροφορίες για τα τέλη
Προκαταβολή προκαταβολής για φοιτητές εσωτερικού/ΕΕ δεν επιστρέφεται: £1.000
Προκαταβολή προκαταβολής για φοιτητές εκτός ΕΕ δεν επιστρέφεται: £4.000
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δίδακτρα, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Regent's University London: http://www.regents.ac.uk/
Μέσο κόστος διαβίωσης φοιτητών σε Λονδίνο
Ενοίκιο | £518 | |
Νερό, φυσικό αέριο ηλεκτρισμός, internet (στο σπίτι) | £50 | |
Ψώνια σούπερ μάρκετ | 81£ | |
Ένδυση | £35 | |
Φαγητό έξω | £33 | |
Αλκοόλ | 27£ | |
Takeaways / παραδόσεις φαγητού | £30 | |
Έξοδος / διασκέδαση (εκτός αλκοόλ, φαγητό) | £24 | |
Διακοπές και ταξίδια Σαββατοκύριακου | 78£ | |
Μετακινήσεις εντός της πόλης | £17 | |
Φροντίδα/αθλήματα | £20 | |
Χαρτικά / βιβλία | £13 | |
Κινητό τηλέφωνο / internet | 13£ | |
Καλωδιακή τηλεόραση / streaming | £7 | |
Ασφάλιση | 51£ | |
Άλλο | 1092£ | |
Μέσο κόστος διαβίωσης φοιτητών | £95 |
Το Λονδίνο κοστίζει περίπου 34% περισσότερο από τον μέσο όρο, κυρίως λόγω του ότι το ενοίκιο είναι 67% υψηλότερο από τον μέσο όρο άλλων πόλεων. Για τους φοιτητές που διαμένουν σε σπουδαστικές εστίες, το κόστος του νερού, του φυσικού αερίου, του ηλεκτρικού ρεύματος, του wifi περιλαμβάνεται γενικά στο ενοίκιο. Οι φοιτητές σε μικρότερες πόλεις, όπου η διαμονή βρίσκεται σε κοντινή απόσταση με τα πόδια/ποδήλατο, το κόστος μεταφοράς τείνει να είναι σημαντικά μικρότερο.
Πώς να υποβάλλετε αίτηση
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων:
1 Ιανουαρίου 2024
Αυτή είναι η προθεσμία για τη συμπλήρωση και αποστολή των αιτήσεων για το συγκεκριμένο κύκλο σπουδών. Εάν το πανεπιστήμιο ή το κολέγιο έχει ακόμη διαθέσιμες θέσεις, μπορείς να υποβάλεις αίτηση μετά την ημερομηνία αυτή, αλλά η αίτησή σου δεν είναι εγγυημένο ότι θα εξεταστεί.
Πιθανοί Πόντοι Εισαγωγής:
- έτος 1 (Προεπιλεγμένο σημείο εισόδου)
Σχετικά με το Πανεπιστήμιο Regent's London
Το Regent's University London βρίσκεται, όπως υποδηλώνει και το όνομά του, στο Λονδίνο της Αγγλίας. Εκτός από τη μεγάλη ποικιλία προγραμμάτων και μαθημάτων, το Regent's προσφέρει στους φοιτητές του μοναδικές πρωτοβουλίες, όπως το The Hive, το οποίο είναι ένα μέρος όπου οι μαθητές μπορούν να απευθύνονται για να λάβουν συμβουλές σταδιοδρομίας και συμβουλές για την ίδρυση επιχειρήσεων, καθώς και για να λάβουν υποστήριξη για θέματα βίζας στην περίπτωση των διεθνών φοιτητών. Πάντα πραγματοποιούνται κάποιες κοινωνικές εκδηλώσεις εντός της πανεπιστημιούπολης, αλλά για όσους θέλουν να βγουν για λίγο έξω, το κέντρο της πόλης απέχει μόλις μισή ώρα με το λεωφορείο.
Σύνθεση φοιτητών του Πανεπιστήμιο Regent's London
- προπτυχιακοί φοιτητές:
- 1120
- μεταπτυχιακοί φοιτητές:
- 410
- :
- 1530
Πού διδάσκεται αυτό το πρόγραμμα


