Πληροφορική και Διοίκηση (με έτος πρακτικής άσκησης)
Msci (Hons)
Loughborough University of Technology
- Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Loughborough

Βασικά Στοιχεία Σπουδών
μισθός
Μισθός Αποφοίτων Επιστήμη υπολογιστών
Σημαντικό: Τα παρακάτω στοιχεία για τους μισθούς δεν αφορούν συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών, αλλά περιέχουν στοιχεία για όλους τους φοιτητές σε : Επιστήμη υπολογιστών στο πανεπιστήμιο. Λόγω της μεθοδολογίας συλλογής δεδομένων τα μισθολογικά δεδομένα βασίζονται κυρίως σε δεδομένα προπτυχιακών φοιτητών.
15 μήνες μετά την αποφοίτηση | 3 χρόνια μετά την αποφοίτηση | 5 χρόνια μετά την αποφοίτηση | |
---|---|---|---|
Διάμεσος μισθός | £32000 | £35000 | £46500 |
Εύρος 25-75 εκατοστημόρια | £28000 - £38000 | £29000 - £47500 | £33000 - £59500 |
Όλα τα προγράμματα σπουδών σχετικά με Επιστήμη υπολογιστών στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Loughborough
Μισθός όλων των αποφοίτων Ηνωμένου Βασιλείου σε Επιστήμη υπολογιστών (κυρίως προπτυχιακοί φοιτητές)
15 μήνες μετά την αποφοίτηση | 3 χρόνια μετά την αποφοίτηση | 5 χρόνια μετά την αποφοίτηση | |
---|---|---|---|
Διάμεσος μισθός | £25653 | £24894 | £29283 |
Εύρος 25-75 εκατοστημόρια | £21659 - £31062 | £18557 - £32673 | £21434 - £39962 |
Όλοι οι κύκλοι σπουδών Επιστήμη υπολογιστών σε ΗΒ
Περιγραφή προγράμματος σπουδών
Το πτυχίο μας MSci Computing and Management παρέχει εξαιρετική προετοιμασία για μια προκλητική και ικανοποιητική καριέρα, προσφέροντας υψηλό επίπεδο γνώσεων και πρακτικών δεξιοτήτων τόσο στην πληροφορική όσο και στη διαχείριση.
Στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον της τεχνολογίας και των δεδομένων υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για πτυχιούχους με εμπειρία στην πληροφορική, επιχειρηματικές γνώσεις και διοικητικές δεξιότητες.
Το MSci στην Πληροφορική και τη Διοίκηση έχει ενημερωθεί από τις διασυνδέσεις μας με τη βιομηχανία και διδάσκεται από το προσωπικό της υψηλής κατάταξης Σχολής Επιχειρήσεων και Οικονομικών Επιστημών.
Το πρόγραμμα σπουδών κατανέμεται περίπου ισομερώς μεταξύ μαθημάτων πληροφορικής και διοίκησης, παρέχοντάς σας κάλυψη των βασικών δυνατοτήτων στην τεχνολογία λογισμικού, τις βάσεις δεδομένων, τον προγραμματισμό και τη δικτύωση, καθώς και τον εξοπλισμό σας με βασικές δεξιότητες για τις επιχειρήσεις και τη διοίκηση, όπως το μάρκετινγκ, τη διοίκηση επιχειρήσεων και τη λογιστική.
Ως εκ τούτου, αυτό το πτυχίο θα αποτελέσει εξαιρετική προετοιμασία για όποιον επιθυμεί να εργαστεί σε μεταπτυχιακό επίπεδο στην τεχνολογία πληροφοριών ή σε διοικητικούς ρόλους σε οποιονδήποτε τομέα, όπου ο συνδυασμός επιχειρηματικής οξυδέρκειας και τεχνικής εμπειρογνωμοσύνης θα ήταν επωφελής.
Αυτό το μάθημα έχει πλήρη διαπίστευση για την απόκτηση του καθεστώτος Chartered IT Professional (CITP) από τη Βρετανική Εταιρεία Πληροφορικής.
Το τελευταίο έτος του MSci παρέχει μια ευρεία κατανόηση και μελέτη της επιχειρηματικότητας, της ηγεσίας και της διαχείρισης, καθώς και ένα σημαντικό, ερευνητικό ατομικό έργο που διεξάγεται με ένα μέλος του ακαδημαϊκού προσωπικού.
Σημείωση: Το πτυχίο Πληροφορικής και Διοίκησης και το πτυχίο Διοίκησης Τεχνολογίας Πληροφοριών για Επιχειρήσεις (ITMB) είναι πολύ παρόμοια με τα περισσότερα διδακτικά μαθήματα να είναι κοινά στα δύο προγράμματα. Η ουσιαστική διαφορά είναι ότι το μάθημα ITMB καθορίζεται και εγκρίνεται από τις εταιρείες Tech Partnership Degrees. Ωστόσο, το δυνατό σημείο του μαθήματος Πληροφορικής και Διοίκησης είναι ότι επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία κατά την επιλογή της εργασίας στο έτος 3/4.
Τι θα μάθεις
Περιεχόμενο προγράμματος: Ως φοιτητής/φοιτήτρια του προγράμματος σπουδών: Computing and Management (with placement year), Msci (Hons) θα παρακολουθήσεις τα εξής μαθήματα.
Έτος 1
Στόχος αυτής της ενότητας είναι να δώσει στους φοιτητές μια βαθιά κατανόηση της Ανάλυσης Σχέσεων Οντοτήτων και του σχεδιασμού και της χρήσης σχεσιακών βάσεων δεδομένων.
Οι στόχοι αυτού του μαθήματος είναι: να βασιστεί στο προαπαιτούμενο μάθημα- να εξετάσει κριτικά το ρόλο της λειτουργίας της Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων (ΔΑΠ) στο πλαίσιο του σύγχρονου οργανισμού- να αναπτύξει μια σαφή κατανόηση του ρόλου της λειτουργίας της ΔΑΠ στη διατήρηση μιας δίκαιης σχέσης μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου.
Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι: να παρέχει μια εισαγωγή στη χρηματοοικονομική λογιστική, τις βασικές έννοιες και το πλαίσιο της- να αναπτύξει τις δεξιότητες των φοιτητών στην προετοιμασία και την ερμηνεία των χρηματοοικονομικών καταστάσεων- να διερευνήσει την υποκειμενική φύση της χρηματοοικονομικής πληροφόρησης, τα οφέλη και τους περιορισμούς της- να αναπτύξει τις αναλυτικές και γραπτές δεξιότητες παρουσίασης των φοιτητών- να αναπτύξει και να βελτιώσει τις μεταβιβάσιμες δεξιότητες.
Στόχος αυτής της ενότητας είναι να δώσει στους φοιτητές τις βασικές γνώσεις διαδικαστικού προγραμματισμού.
Οι στόχοι αυτού του μαθήματος είναι: να αναπτύξει μια σειρά από τεχνικές δεξιότητες κατάλληλες για την πρακτική της Διοικητικής Λογιστικής- να αξιολογήσει κριτικά τις τεχνικές πτυχές της Διοικητικής Λογιστικής όπως εφαρμόζονται σε μια ποικιλία οργανωτικών πλαισίων.
Σκοπός αυτής της ενότητας είναι να εισαγάγει τον σπουδαστή στις βασικές έννοιες, αρχές και δεξιότητες της σύγχρονης Τεχνολογίας Λογισμικού.
Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι: να εισαγάγει τους σπουδαστές σε μια υγιή βάση συμπεριφορικών και οργανωτικών εννοιών για τις επόμενες ενότητες διοίκησης- να αναπτύξει μια ευαίσθητη επίγνωση και σαφή κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι λειτουργούν ατομικά, σε ομάδες και μέσα σε οργανισμούς- να ενθαρρύνει το άνοιγμα σε νέες ιδέες και την επίγνωση ότι σε πολλές καταστάσεις υπάρχει μια σειρά από εναλλακτικές λύσεις που πρέπει να αξιολογούνται.
Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι: να εισαγάγει τους φοιτητές σε μια ποικιλία μαθηματικών και στατιστικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στη διοίκηση και τα επαγγέλματά της- να διασφαλίσει ότι οι φοιτητές έχουν τις απαιτούμενες μαθηματικές, στατιστικές και μοντελοποιητικές δεξιότητες που θα είναι απαραίτητες για τη μελέτη των ποσοτικών τεχνικών επιχειρήσεων και διοίκησης που παρουσιάζονται σε επόμενα μέρη της διοικητικής τους εκπαίδευσης- να αναπτύξουν σχετικές μεταβιβάσιμες δεξιότητες.
Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι: να εισαγάγει τους φοιτητές σε μια ποικιλία μαθηματικών και στατιστικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στη διοίκηση και τα επαγγέλματά της- να διασφαλίσει ότι οι φοιτητές έχουν τις απαιτούμενες μαθηματικές, στατιστικές και μοντελοποιητικές δεξιότητες που θα είναι απαραίτητες για τη μελέτη των ποσοτικών τεχνικών επιχειρήσεων και διοίκησης που παρουσιάζονται σε επόμενα μέρη της διοικητικής τους εκπαίδευσης- να αναπτύξουν σχετικές μεταβιβάσιμες δεξιότητες.
Στόχος αυτής της ενότητας είναι να εισαγάγει τους φοιτητές στις σύγχρονες έννοιες και τεχνικές των σύγχρονων γλωσσών προγραμματισμού ιστού και των σχετικών τεχνολογιών στην ανάπτυξη εφαρμογών ιστού. Η ενότητα θα παρουσιάσει επίσης βασικές αρχές και τεχνικές δομημένου προγραμματισμού που ενισχύουν τις βασικές πτυχές όλων των διαδικαστικών προγραμματισμών.
Αυτή η ενότητα έχει ως στόχο να προετοιμάσει τους φοιτητές για σταδιοδρομία στις βιομηχανίες πληροφορικής, καθώς και για περαιτέρω σπουδές σχετικές με την πληροφορική στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, παρέχοντας μια εικόνα της λειτουργίας ενός σύγχρονου υπολογιστή. Γνωρίζοντας τόσο τις δυνατότητες όσο και τους περιορισμούς αυτών των συστημάτων, η ενότητα αυτή στοχεύει στην ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και της ικανότητας των φοιτητών στην ανάλυση και τη χρήση υπολογιστικών συστημάτων.
Έτος 2
Οι στόχοι είναι οι σπουδαστές να αποκτήσουν: βασικές δεξιότητες στις αρχές του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού- δεξιότητες προγραμματισμού με μια αντικειμενοστραφή γλώσσα προγραμματισμού (π.χ. Java).
Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι να εισαγάγει τους φοιτητές στις αρχές του μάρκετινγκ, σε μια ποικιλία οργανωτικών πλαισίων (λιανικό εμπόριο, καταναλωτικά αγαθά, βιομηχανικά αγαθά, υπηρεσίες, μη κερδοσκοπικός προσανατολισμός)- και να προετοιμάσει τους φοιτητές για τις επόμενες ενότητες του μάρκετινγκ.
Οι στόχοι αυτού του μαθήματος είναι: να παρέχει κατανόηση της λειτουργίας της παραγωγής/διαχείρισης λειτουργιών τόσο στη μεταποιητική βιομηχανία όσο και στις βιομηχανίες υπηρεσιών, να εισάγει τους φοιτητές στα βασικά ζητήματα και τις τεχνικές στη διαχείριση λειτουργιών- να παρέχει ένα ευρύτερο πεδίο της διαχείρισης λειτουργιών όσον αφορά την εφαρμογή της και τη διασύνδεση μεταξύ της παραγωγής, της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας και της χρήσης της πληροφορικής και της σύγχρονης τεχνολογίας στις λειτουργίες.
Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι να κατανοήσει και να διαχειριστεί τα ηθικά διλήμματα, τις νομικές και τεχνικές απαιτήσεις της επαγγελματικής εργασίας σχετικά με την πληροφορική.
Σκοπός αυτής της ενότητας είναι: να εξετάσει το υπόβαθρο της χρηματοδότησης των επιχειρήσεων, τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται για την άντληση χρηματοδότησης και τις επιπτώσεις της χρήσης διαφορετικών πηγών σε διεθνές πλαίσιο.
Εισαγωγή των θεμελιωδών αρχών των λειτουργικών συστημάτων, των δικτύων και του Διαδικτύου που σχετίζονται με μια σταδιοδρομία στις βιομηχανίες πληροφορικής ή σε συναφείς τομείς.
Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι: να διασφαλίσει ότι οι φοιτητές έχουν κατανόηση των βασικών αρχών, μοντέλων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση προβλημάτων λήψης διοικητικών αποφάσεων- να αναπτύξει δεξιότητες στην ανάλυση και μοντελοποίηση διοικητικών καταστάσεων και προσεγγίσεις για την αξιολόγηση και εκτίμηση εναλλακτικών λύσεων σε σύνθετα σενάρια- να αναπτύξει βασικές έννοιες και δεξιότητες που απαιτούνται για τη χρήση υπολογιστών για την αποτελεσματική υποστήριξη των στελεχών που αντιμετωπίζουν προβλήματα λήψης αποφάσεων.
Σκοπός αυτής της ενότητας είναι να εισαγάγει τον σπουδαστή στις προηγμένες έννοιες, αρχές και δεξιότητες για τη σύγχρονη τεχνολογία λογισμικού.
Ο κύριος στόχος αυτού του μαθήματος είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του φοιτητή (ειδικών και μεταβιβάσιμων) μέσω της ανάληψης ομαδικών εργασιών. Δευτερεύοντες στόχοι θα είναι η περαιτέρω εκπαίδευση του φοιτητή σε μια σειρά από τομείς μέσω της χρήσης της αυτοκαθοδηγούμενης μάθησης και η εξοικείωση του φοιτητή με τους επαγγελματικούς περιορισμούς και τα οφέλη της εργασίας σε μια μικρή ομάδα και σε αυστηρές προθεσμίες.
Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι: η ανάπτυξη μιας κοινωνικοεπιστημονικής κατανόησης των οργανωτικών θεωριών, θεμάτων, εννοιών και πρακτικών- η ενθάρρυνση μιας προκλητικής, αμφισβητούσας προοπτικής για την οργανωτική συμπεριφορά, την έρευνα και τις ιδέες.
Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι: να βασιστεί στην προαπαιτούμενη ενότητα μάρκετινγκ- να εξετάσει τη φύση του μείγματος μάρκετινγκ και τη συμβολή καθενός από τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ σε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ.
Έτος 3
Οι στόχοι αυτής της ενότητας είναι: να εισαγάγει την έννοια του στρατηγικού μάνατζμεντ- να διερευνήσει τη στρατηγική σκέψη, την ανάπτυξη εναλλακτικών στρατηγικών και την εφαρμογή στρατηγικών αποφάσεων.
Σκοπός αυτής της ενότητας είναι η εξέταση του ρόλου της ηγεσίας και των διαπροσωπικών δεξιοτήτων στην επίτευξη αποτελεσματικής ομαδικής εργασίας, παρακίνησης και επιτυχημένης οργανωτικής απόδοσης από οργανισμούς και άτομα.
Έτος 4
Οι στόχοι αυτού του μαθήματος είναι: η κατανόηση ενός εξειδικευμένου αντικειμένου σε επίπεδο που να μπορεί να αξιολογηθεί αυστηρά η εκμάθηση του συγκεκριμένου αντικειμένου από ένα άτομο- η ανάπτυξη μιας διαδικασίας αξιολόγησης για το εξειδικευμένο αντικείμενο.
Στόχος αυτής της ενότητας είναι να αναπτύξουν οι φοιτητές την ικανότητα να κατανοούν και να εφαρμόζουν τις αρχές της διαχείρισης μιας ομάδας έργου, ώστε οι ομάδες με τις οποίες συνεργάζονται να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητά τους.
Στόχος του μαθήματος αυτού είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των φοιτητών (ειδικών και μεταβιβάσιμων) μέσω της ανάληψης ενός εμπεριστατωμένου ομαδικού έργου με συνάφεια με τη βιομηχανία, τις επιχειρήσεις ή την έρευνα. Οι στόχοι περιλαμβάνουν την ανάπτυξη δεξιοτήτων για την επιχειρηματική τεκμηρίωση ενός έργου, τη διαχείριση ενός έργου στο πλαίσιο μιας ομάδας και την αξιολόγηση τόσο του παραγόμενου προϊόντος όσο και της απόδοσης της ομάδας κατά την παραγωγή ενός προϊόντος.
Σκοπός αυτής της ενότητας είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν νέες γνώσεις για μια πτυχή της θεωρίας και/ή έναν τομέα εφαρμογής που σχετίζεται με το αντικείμενο του τίτλου σπουδών τους, συμπεριλαμβανομένης της εκμάθησης του τρόπου διεξαγωγής ενός ερευνητικού έργου. Σε περίπτωση που το πρόγραμμα διδάσκεται από κοινού με άλλο τμήμα, το αντικείμενο της εργασίας θα πρέπει να σχετίζεται με το αντικείμενο και των δύο τμημάτων.
Αυτή η ενότητα έχει ως στόχο να εφοδιάσει τους φοιτητές με μια σε βάθος γνώση των επιχειρήσεων, της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας στις τεχνολογικές βιομηχανίες. Θα αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο οι τεχνολογικές επιχειρήσεις δημιουργούν, επιλέγουν και εφαρμόζουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω αποτελεσματικής καινοτομίας.
Ενότητες
Πολλοί φοιτητές στο παρελθόν έχουν επιλέξει να παρακολουθήσουν αυτή την επιλογή και την έχουν θεωρήσει πολύτιμη εμπειρία που έχει βελτιώσει τις σπουδές τους και τις ευκαιρίες απασχόλησής τους. Η ικανοποιητική ολοκλήρωση οδηγεί στην πρόσθετη απονομή διπλώματος επαγγελματικών σπουδών (DPS). Κατά τη διάρκεια του έτους πρακτικής άσκησης, απασχολείστε σε μια εταιρεία και αντιμετωπίζεστε ως ασκούμενος πτυχιούχος. Πολλές εταιρείες προσφέρουν τακτικές ευκαιρίες κατάρτισης που συμπληρώνουν τις ενότητες μαθημάτων, παρέχοντας εμπειρία σε ένα ευρύ φάσμα εμπορικού λογισμικού και επιχειρηματικής πρακτικής.
Θέσεις εργασίας & προοπτικές καριέρας
15 μήνες μετά την αποφοίτησή τους, οι απόφοιτοι αυτού του μαθήματος ρωτήθηκαν για το τι κάνουν και αν εργάζονται σχετικά με την τρέχουσα εργασία τους και τις προοπτικές τους.
Όλα τα προγράμματα σπουδών σχετικά με Επιστήμη υπολογιστών στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Loughborough
Τρέχουσες θέσεις εργασίας
Όλα τα προγράμματα σπουδών σχετικά με στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Loughborough
Απαιτούμενο επίπεδο δεξιοτήτων εργασίας μετά από 15 μήνες
Όλα τα προγράμματα σπουδών σχετικά με Επιστήμη υπολογιστών στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Loughborough
Θέσεις εργασίας των αποφοίτων αυτού του μαθήματος (15 μήνες μετά την αποφοίτηση)
Το παρακάτω παράδειγμα βασίζεται σε όλους τους αποφοίτους Computing and Management (with placement year) Msci (Hons) από Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Loughborough
59% | Επαγγελματίες πληροφορικής |
7% | Συνεργαζόμενοι επαγγελματίες στον τομέα των επιχειρήσεων και των δημόσιων υπηρεσιών |
6% | Συνεργάτες επιστήμης, μηχανικής και τεχνολογίας |
5% | Στοιχειώδη επαγγέλματα |
5% | Διευθυντές, διευθυντές και ανώτεροι υπάλληλοι |
5% | Επαγγελματίες σχεδιασμού ιστοσελίδων και πολυμέσων |
4% | Επαγγελματίες επιχειρήσεων, έρευνας και διοίκησης |
2% | Διδάσκοντες επαγγελματίες |
2% | Συνεργάτες επαγγελματίες πρόνοιας και στέγασης |
Βαθμολόγηση & χρόνος μελέτης
Κατανομή διαβάθμισης
Οι μαθητές του μαθήματος έλαβαν τους ακόλουθους βαθμούς
Απαιτήσεις εισόδου / Εισαγωγές
Ελάχιστο απαιτούμενο Δασμολόγιο UCAS
Δασμολόγιο UCAS των αποδεκτών φοιτητών για Επιστήμη υπολογιστών
Όλα τα προγράμματα σπουδών σχετικά με Επιστήμη υπολογιστών στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Loughborough
Απαιτήσεις προσόντων
Δεν επιτρέπεται η εισαγωγή στο MSci από το μάθημα Access.
ΑΑ, συν Highers στην πλειοψηφία των βαθμών Α
Αναγνωρίζουμε το όφελος του Extended Project στην ανάπτυξη ανεξάρτητης έρευνας και δεξιοτήτων κριτικής σκέψης. Θα το θεωρούσαμε ως απόδειξη του κινήτρου να σπουδάσει κανείς ένα συγκεκριμένο αντικείμενο σε μεγαλύτερο βάθος, και παρόλο που γενικά δεν το συμπεριλαμβάνουμε ως μέρος των όρων προσφοράς μας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την περαιτέρω εξέταση μιας αίτησης μετά την παραλαβή των αποτελεσμάτων των τελικών εξετάσεων. www.lboro.ac.uk/study/undergraduate/apply/entry-requirements/.
37 (6,6,6,6 HL)
Δεχόμαστε ένα ευρύ φάσμα διεθνών τίτλων σπουδών για εισαγωγή, όπως περιγράφεται στον ιστότοπό μας - παρακαλούμε δείτε τις μεμονωμένες τυπικές προσφορές μαθημάτων στον ιστότοπό μας και επιλέξτε την Ιρλανδία στο αναπτυσσόμενο πεδίο Χώρα/περιοχή για περισσότερες πληροφορίες.
BTEC Level 3 National Extended Certificate: D* συν βαθμούς AA σε 2 A-Levels Προτιμώμενα θέματα: Πληροφορική και πληροφορική.
Οι υποψήφιοι που θα λάβουν το Welsh Baccalaureate Advanced Diploma θα κληθούν να επιτύχουν τις απαιτήσεις του επιπέδου A για το μάθημά τους ως μέρος των προσόντων τους. Το Skills Challenge Certificate θα γίνεται δεκτό παράλληλα με δύο επίπεδα A, εφόσον πληρούνται οι επιμέρους απαιτήσεις εισόδου στο μάθημα και στο γνωστικό αντικείμενο. www.lboro.ac.uk/study/undergraduate/apply/entry-requirements/
Λαμβάνουμε υπόψη τους υποψηφίους που προσφέρουν κύρια μαθήματα Pre-U ή συνδυασμό Pre-U και A levels, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν λάβει συνολικά τουλάχιστον τρία μαθήματα. Αναγνωρίζουμε το όφελος του μαθήματος Παγκόσμιες προοπτικές και έρευνα (GPR) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ανεξάρτητης μελέτης και έρευνας. Αν και θα το θεωρούσαμε ως απόδειξη κινήτρων για βαθύτερη μελέτη ενός συγκεκριμένου θέματος, δεν το συμπεριλαμβάνουμε γενικά ως μέρος των όρων προσφοράς μας. Ωστόσο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την περαιτέρω εξέταση μιας αίτησης μετά την παραλαβή των αποτελεσμάτων των τελικών εξετάσεων.
Απαιτήσεις για διεθνείς φοιτητές / Απαιτήσεις Αγγλικών
IELTS σκορ ακαδημαϊκών εξετάσεων (παρόμοιες εξετάσεις μπορούν επίσης να γίνουν αποδεκτές)
-
- 6.5
- All other courses
-
- 5.0
- Foundation / Pathway Courses
-
- 7.0
- MSc Media and Cultural Analysis, BSc Business and Management
-
- 6.5
- Graduate Degrees
-
- 6.5
- Undergraduate Degrees
Λάβετε συμβουλές σχετικά με το ποια foundation προγράμματα είναι καλύτερα ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε τις σπουδές σαςComputing and Management (with placement year), Msci (Hons), εάν δεν πληροίτε τις ελάχιστες απαιτήσεις όσον αφορά τη βαθμολογία UCAS, τη βαθμολογία στα A Levels ή τις απαιτήσεις γνώσης Αγγλικών.
έξοδα
Δίδακτρα Πληροφορική και Διοίκηση (με έτος πρακτικής άσκησης) Msci (Hons)
EU | £25700 | έτος 1 |
---|---|---|
Αγγλία | £9250 | έτος 1 |
Βόρεια Ιρλανδία (Ηνωμένο Βασίλειο) | £9250 | έτος 1 |
Σκωτία | £9250 | έτος 1 |
Ουαλία | £9250 | έτος 1 |
Διεθνή | £25700 | έτος 1 |
Πρόσθετες πληροφορίες για τα τέλη
Μέσο κόστος διαβίωσης φοιτητών σε ΗΒ
Ενοίκιο | £518 | |
Νερό, φυσικό αέριο ηλεκτρισμός, internet (στο σπίτι) | £50 | |
Ψώνια σούπερ μάρκετ | 81£ | |
Ένδυση | £35 | |
Φαγητό έξω | £33 | |
Αλκοόλ | 27£ | |
Takeaways / παραδόσεις φαγητού | £30 | |
Έξοδος / διασκέδαση (εκτός αλκοόλ, φαγητό) | £24 | |
Διακοπές και ταξίδια Σαββατοκύριακου | 78£ | |
Μετακινήσεις εντός της πόλης | £17 | |
Φροντίδα/αθλήματα | £20 | |
Χαρτικά / βιβλία | £13 | |
Κινητό τηλέφωνο / internet | 13£ | |
Καλωδιακή τηλεόραση / streaming | £7 | |
Ασφάλιση | 51£ | |
Άλλο | 1092£ | |
Μέσο κόστος διαβίωσης φοιτητών | £95 |
Το Λονδίνο κοστίζει περίπου 34% περισσότερο από τον μέσο όρο, κυρίως λόγω του ότι το ενοίκιο είναι 67% υψηλότερο από τον μέσο όρο άλλων πόλεων. Για τους φοιτητές που διαμένουν σε σπουδαστικές εστίες, το κόστος του νερού, του φυσικού αερίου, του ηλεκτρικού ρεύματος, του wifi περιλαμβάνεται γενικά στο ενοίκιο. Οι φοιτητές σε μικρότερες πόλεις, όπου η διαμονή βρίσκεται σε κοντινή απόσταση με τα πόδια/ποδήλατο, το κόστος μεταφοράς τείνει να είναι σημαντικά μικρότερο.
Πώς να υποβάλλετε αίτηση
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων:
1 Ιανουαρίου 2024
Αυτή είναι η προθεσμία για τη συμπλήρωση και αποστολή των αιτήσεων για το συγκεκριμένο κύκλο σπουδών. Εάν το πανεπιστήμιο ή το κολέγιο έχει ακόμη διαθέσιμες θέσεις, μπορείς να υποβάλεις αίτηση μετά την ημερομηνία αυτή, αλλά η αίτησή σου δεν είναι εγγυημένο ότι θα εξεταστεί.
Πιθανοί Πόντοι Εισαγωγής:
- έτος 1 (Προεπιλεγμένο σημείο εισόδου)
Κατατάξεις του Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Loughborough στις κορυφαίες βρετανικές και παγκόσμιες κατατάξεις.
Προβολή του συνόλου των 28 πανεμιστημιακών κατατάξεων του Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Loughborough
Σχετικά με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Loughborough
Το Πανεπιστήμιο του Loughborough ιδρύθηκε το 1909 και βρίσκεται στην ομώνυμη πόλη, ανάμεσα στο Leicester και το Nottingham. Το πανεπιστήμιο λειτουργεί σε δύο διαφορετικές πανεπιστημιουπόλεις, η μία στο Loughborough και η άλλη στο Λονδίνο. Στην κύρια πανεπιστημιούπολη του Loughborough οι φοιτητές απολαμβάνουν πρόσβαση σε σύγχρονες εγκαταστάσεις, όπως το προηγμένο ερευνητικό εργαστήριο SSEHS, τη βιβλιοθήκη Pilkington, καθώς και πολυάριθμες επιλογές για σνακ και εστιατόρια σε όλη την πανεπιστημιούπολη.
Σύνθεση φοιτητών του Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Loughborough
- προπτυχιακοί φοιτητές:
- 14460
- μεταπτυχιακοί φοιτητές:
- 3300
- :
- 17760
Πού διδάσκεται αυτό το πρόγραμμα


